این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش ژئوممبران تماس بگیرید

فروش ژئوممبران

%0
  • اصفهان اصفهان

نصب و تعمیر در همین محل

ساخت استخر با ورق ژئوممبران

در اصفهان, احمد آباد | نصب و تعمیر

کاربرد ورق ژئو ممبران
شرح بعضی از کاربردهای عایق ژئوممبران بصورت ذیل می باشد:


در صنعت کشاورزی و دامپروری معمولا از ورق ژئوممبران hdpe استفاده می شود. این ورقه ها در عایق بندی استخرهای خاکی جهت ذخیره کردن آب برای مصارف کشاورزی و دام و طیور بسیار زیاد کاربرد دارد.
ورق ژئوممبران به ترکیبات شیمیایی که در ساخت آن بکار رفته ماده ای خنثی هست که با هیچ ماده ای ترکیب نمی شود و هیچ ماده ای به آن نمی چسبد. به همین جهت از آن برای عایق بندی استخرهای پرورش ماهی و میگو و سایر آبزیان هست که هیچ خزه ای به آن نمی چسبد.
در ساخت حوضچه های ذخیره اسید و هیپ لیچ می توان از این عایقها که به دلیل وجود آنتی اکسیدان در آن که موجب می شود با اسید واکنش ندهد، استفاده کرد.
در ایزوالسیون فونداسیون، نوع سنگین این اوراق به دلیل اینکه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هست و راحت نصب می شود جایگزین بتن می باشد.
در ایزوالسیون بام ها، ورق ژئوممبران سنگین و pvc ، vlpde به دلیل سبکی و مقرون به صرفه بودن در هزینه ها جایگزین ایزوگام می باشد.
ایزوالسیون معدن و تونل که باز به دلیل سبکی و انعطاف پذیر بودن این محصول بهترین گزینه برای استفاده میباشد.
ایزوله سازی سازه های زیرزمینی در برابر نفوذ آبهای سطحی و زیرزمینی مانند ایزوله دیوارهای متروهای شهری.
برای حفظ محیط زیست، نگهداری مواد آلاینده برای جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و همچنین جلوگیری از ورود آب های ناشی از باران به سایت دفن زباله، حبس گازهای حاصل از تجزیه زباله ها برای تولید انرژی و کاهش گازهای گلخانه ای.
موارد دیگری از قبیل عایق بندی تالاب ها وحوضچه ها، دریاچه های مصنوعی، کانال انتقال آب، فاضلاب و زه آب، مخازن آب روستایی، مخازن آب شرب، آب انبار مرغداری و غیره که استفاده از عایق ژئوممبران باعث افزایش راندمان می شود.
قیمت ژئوممبران
قیمت ورق ژئوممبران بر اساس متر مربع قیمت گذاری می شود. قیمت هر متر مربع این ورقها با ضخامت 1 میلی متر با توجه به حجم مورد نیاز که به کاخانه سفارش داده می شود تعیین می شود.

چون ورقهایی با این ضخامت معمولا کاربرد زیادی ندارند پر مصرف ترین و پرکاربردترین نوع این عایق با ضخامت 1.5 میلیمتر ژئو میلیمتر است که باز هم بسته به نوع موادی که در ساخت ورق استفاده شده و کیفیت و دوامی که تولید می شود قیمت های متفاوتی دارد. با ارجاع به عرضه کننده می توانید اطلاعات کامل را در رابطه با قیمت آن کسب نمائید.


استخر های پلیمری، ورق ژئوممبران

اصفهان / اصفهان / احمد آباد     نصب و تعمیر در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا