این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی حمل و نقل

معتبرترین شرکت ارسال لوازم منزل به عمان | حمل لوازم خانه از تهران به مسقط

در استان فارس شیراز, | آگهی های خدمات حمل و نقل

از جمله کشورهایی که ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می کنند کشور عمان می باشد. به همین دلیل دغدغه حمل لوازم منزل از ایران به عمان و رسیدن صحیح کلیه لوازم زندگی به منزل جدید می تواند ذهن بسیاری از مهاجرین را به خود مشغول کند. رویال با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی لوازم منزل به کشور عمان می تواند شریک حمل و نقل خوبی در این زمینه بشمار آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با کارشناسان شرکت بازرگانی رویال تماس بگیرید.

روش ارسال لوازم منزل به عمان توسط رویال
لوازم منزل همیشه در گروه کالاهای حساس به جابجایی قرار می گیرد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که در طول مسیر از ایران به عمان تحت هیچ شرایطی تخلیه و بارگیری مجدد صورت نگیرد. به همین دلیل رویال، با ارسال کانتینر به درب منزل شما در ایران، و صدور بیمه نامه کل لوازم تا رسیدن به مقصد کالای شما را به صورت امن و بدون هیچ گونه تخلیه به دست شما خواهد رساند.

** برای این کار تنها کافی ست که شما آدرس های بارگیری در ایران و تخلیه در عمان را به ما اعلام کنید. پس از آن کلیه مراحل حمل تا بندرعباس، امور گمرکی، حمل دریایی، ترخیص در بندرصحار و حمل زمینی تا آدرس شما، تنها توسط رویال انجام خواهد شد.
برای استارت کار لازم است که شما لیستی از لوازم خود و تعداد بسته ها را در قالب پکینگ لیست به ما اعلام کنید.


حمل بار به عمان، حمل لوازم منزل به عمان، ارسال لوازم منزل از تهران به عمان، ارسال لوازم منزل از اصفهان به عمان، ارسال اثاث به عمان، ارسال بار به مسقط، حمل بار به مسقط، ارسال لوازم خانه به عمان،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا