این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

سیستم حفاظتی در همین محل

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

دوربین فلتی

در تهران مرکز, جمهوری | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

دوربین شلنگی 10 متری صنعتی که کاربرد های زیاد دارد و در ادامه به این نوع کارایی ها خواهیم پرداخت. این دوربین با سیم فنری که داره کلی کاربرد های باحال داره که در هر خانه ای نیاز همچین محصول خفنی حس خواهد شد.مهمترین مزیت که این محصول داره اینه که ضد آب می باشد .
دوربین شلنگی 10 متری صنعتی

اگه بخواهیم درباره این محصول توضیح دهیم بهتر است قبل از هرچیزی بدانید که چرا بهش شلنگی می گویند . به دلیل اینکه این محصول منانند شلنگ می باشد اما با قدرت فنری که این امکان باعث شده تا به ما کاربرد های فراوانی از قبیل حفاری چاه ، چکاپ موتور ماشین | جاهایی که نمی توانیم ببینیم می تونیم این دوربین بفرستیم و از داخل گوشی به راحتی مشاهده کنیم :).

دوربین شلنگی صنعتی با چند نوع سری که داره قابلیت های مختلفی داره . دارای سه سری گیره ، آهنربایی و آینه می باشد.

اگر دنبال دوربین مداربسته کوچک هستید که بتوانید جاهایی که چشم دسرسی ندارد . شما دسترسی داشته باشید بهترین گزینه دوربین های آندوسکوپی می باشد .
مشخصات فنی

کیفیت تصویر 1080 با لنز 2 مگاپیکسل
خاصیت فنری سیم دوربین
دارای زاویه دید 70 درجه
امکان مشاهده تصاویر در تاریکی مطلق
دید در شب با قابلیت تنظیم نور
ضد آب
امکان اتصال به گوشی های اندروید و ویندوز
نصب بسیار آسان

کاربرد های دوربین شلنگی صنعتی

این دوربین آندوسکوپی شلنگی صنعتی که ضد آب می باشد . با قابلیت ضد آب کاربرد های زیادی به ما می دهد از جمله حفاری های چاه آب ، دیدن چاه های فاضلاب و رفع گرفتگی ، برای صافکاران و مکانیک های عزیز برای دیدن جاهای دشوار در ماشین و کلی کاربردهای دیگر.

این دوربین ها قیمت بسیار ارزانی دارن که معروف به دوربین های آندوسکوپی می باشند.شما با خرید دوربین شلنگی براحتی می توانید این محصول را بر روی گوشی نصب خواهید کرد و هرجایی که بخواهید می توانید مشاهده کنید.

قابلیت تنظیم شدت نور : از امکانات باحالی که این محصول داره اینه که شما می توانید با ولوم روی دستگاه شدت نور کم و زیاد کنید تا بتوانید تصویر دلخواه دریافت کنید.

فیلم برداری و عکس برداری: دوربین شلنگی صنعتی امکان ضبط تصاویر و عکس بر روی گوشی دارد . و با فشردن دکمه روی محصول می توانید از محیط دلخواه عکس برداری یا فیلم برداری کنید


دوربین فلتی

تهران / تهران مرکز / جمهوری     سیستم حفاظتی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا