این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

جدیدترین آگهی خدمات ساختمانی

مهندسین مشاور شریفان سازه کاسپین تماس بگیرید
طراحی و اجرای برق خورشیدی تماس بگیرید
نورپردازی استخر تماس بگیرید

نورپردازی استخر

%0
  • تهران غرب
1
ارائه کلیه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها تماس بگیرید
ترمز رمپ پارگینگ و ترمز پله09127793956 تماس بگیرید
سقف و نمای مدرن تماس بگیرید

سقف و نمای مدرن

%0
  • تبریز
تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران تماس بگیرید
ترمیم کننده و آنی گیرAQUAPLUG تماس بگیرید

ترمیم کننده و آنی گیرAQUAPLUG

%0
  • تهران شمال

ال اس اف مازندران

در استان مازندران رامسر, | آگهی های خدمات ساختمانی

شرکت ساختمانی سولیانو مجری سازه های ال اس اف در مازندران
60 روزه ساختار ویلاتون و 120 روز کلید آن را تحویل بگیرید و در آن اقامت داشته باشید
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

سازه ال اس اف LSF سازه ای بسیار سبک و پیش ساخته است که همین مزیت، سازه ال اس اف را به گزینه ای عالی برای استفاده در ساختمان های مختلف تبدیل کرده است. از آن جایی که در زمان بروز حوادث طبیعی نظیر زلزله، ساختمان هایی که وزن زیادی دارند بیشتر از ساختمان های سبک و سازه های کم وزن آسیب می بینند، لذا سبک بودن سازه ها موضوع مهمی می باشد که در معماری و ساختمان سازی باید به آن توجه ویژه ای داشت. استفاده از مصالحی با وزن سنگین، موجب افزایش بار مرده وارد بر ساختمان میشود. همین بار مرده خطرات زیادی را هنگام بروز حادثه ایجاد می کند.

سازه ال اس اف LSF چیست؟
سیستم سازه ای فولادی سبک ال اس اف یکی از پیشرفته ترین سیستم های سازه ای است که برای ساختن بسیاری از ساختمان های اداری، هتل ها و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ال اس اف که سازه ای فولادی با وزن کم است به این منجر می شود که ساختمان ها بهترین واکنش را در برابر زلزله داشته باشند و این به دلیل یکپارچگی اجزایی است که سازه ال اس اف را تشکیل داده اند.

استفاده از سازه ال اس اف lsf چه مزایایی دارد؟
سازه های ال اس اف طول عمر و دوام خیلی بالایی دارند. سرعت اجرای سازه ها در ساخت و ساز اهمیت بالایی دارد و مزیت خوب سازه های ال اس اف این است که به سرعت ساخته می شوند. قطعات و اجزای سازه lsf را از پیش می سازند و بعد به محل مورد نظر منتقل می کنند. علت سرعت بالای اجرای این سازه همین می باشد. پیش ساخته بودن سازه های ال اس اف موجب کاهش ضایعات نیز می شود که موضوعی مهم است. اگر بخواهیم مثالی برای زمان مورد نیاز اجرای ساختمان ها و بنا با کمک سازه های ال اس اف بیاوریم، به طور نمونه ساختن یک ویلا به زمانی حدودا 3 تا 4 ماهه نیاز خواهد داشت. در صورتی که استفاده از سازه های دیگر و مشابه مسلما به زمان خیلی بیشتری احتیاج دارد.

ویلانخر ویلاتو بساز ... برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


ال اس اف مازندران، سازه گالوانیزه، گروه ساختمانی سلیمانی، ساخت و ساز در شمال، ال اس اف در شمال، مجری ال اس اف، lsf mazandran، سازه Lsf، ال اس اف در شهسوار، ال اس اف در آمل، ال اس اف در رامسر، ال اس اف در رویان، ا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا