این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تعمیر لوازم در همین محل

جدیدترین آگهی تعمیر لوازم

تعمیر انواع لوازم خانگی در کرج

در کرج, عظیمیه | آگهی های خدمات تعمیر لوازم

تعمیرگاه آقازاده سرویس | تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در کرج و حومه با سال ها سابقه ی درخشان آماده خدمت گذاری به شماستنمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات اسنوا,,دوو,حایر,بست,تکنو,ال جی,سامسونگ,مجیک,جنرال,هیوندا,هیمالیا,امرسان,پارس,ارج,بوش و ........
- سه ماه ضمانت تعمیر
- تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر - لباسشویی - ظرفشویی
این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – مهرشهر - گوهردشت - عظیمیه - باغستان - گرمدره - شهرک خاتم - جهان نما - – ملارد -محمدشهر - – صفادشت -– مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس :
02632215718-19
02632214735-36
02632200230
02632200370
جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :
09125667723
تعمیرات لوازم خانگی در کرج در مرکز تخصصی آقازاده سرویس و تعمیرات لوازم خانگی از جمله ضروریات زندگی است که مراجعه به مراکز نمایندگی جهت دریافت این خدمات را الزام می کند.


تعمیر ساید در کرج، تعمیر ساید در فردیس، تعمیر ساید در مهرشهر، تعمیر ساید در مارلیک، تعمیر ساید در گرمدره، تعمیر ساید در ملارد، تعمیر ساید در گوهردشت، تعمیر ساید در عظیمیه، تعمیر ساید در مشکین دشت، تعمیر ساید د



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا