ویژه
1

طرح توجیهی موافقت نامه اصولی

در ، کرج, عظیمیه | آگهی های خدمات مشاوره

در بسیاری از موارد، در آغاز یک فعالیت تجاری، فرهنگی، خدماتی و صنعتی و یا حتی ساخت یک مجتمع مسکونی، اداری و یا تجاری، لازم است تا متقاضی، برای دریافت مجوز خاصی، اقدام نماید که این مجوز، تحت عنوان موافقت اصولی، شناخته می شود.
نکته مهمی که در رابطه با موافقت اصولی، باید مورد توجه متقاضیان قرار گیرد، این مساله است که این مجوز، یک مجوز واحد نبوده و با توجه به نوع فعالیت، توسط نهادها، وزارت خانه ها و سازمان های مختلفی، صادر شده و در نتیجه، نحوه دریافت آن نیز برای هر یک از فعالیت های تجاری و غیر تجاری، متفاوت می باشد.
لذا برای دریافت مجوز موافقت نامه اصولی نیاز به تدوین و نگارش طرح توجیهی فنی و اقتصادی با استاندارد های موجود با اریه راهکارهای کسب و کار و محاسبات آنها می باشد لذا این هلدینگ با بیش از دو دهه سابقه در خصوص تهیه تدوین +پیاده سازی و اجرای طرح توجیهی فنی و اقتصادی با کسب موفقیت بالای 95 درصد رتبه موفقیت در این امر گردیده است .لذا جهت اطلاعات بیشتر با شعبات ما در سراسر کشور تماس بگیرید.


طرح توجیهی فنی و اقتصادی تهران، طرح توجیهی فنی اقتصادی کرج، طرح توجیهی جذب سرمایه گذار، طرح توجیهی موافقت نامه اصولی، طرح توجیهی اخذ جواز تاسیس، طرح توجیهی جواز بهره برداری ، طرح توجیهی گزارش هیت مدیره ،

  • aria ariapor
  • همه آگهی های aria ariapor
  • کرج عظمیه 45متری کاج کوچه محمدی-02632548564-تهران اقدسیه بلوار ارتش نرسیده به مینی سیتی جنب بانک پاسارگارد02128421109
  • 1403/02/06

ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی طرح توجیهی موافقت نامه اصولی

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

آگهی های مرتبط

1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی تسهیلات بانکی تماس بگیرید
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید

طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران

%10
  • تهران تهران شمال
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید

مشاوره در همین محل

جدیدترین آگهی مشاوره

1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید
1
طرح توجیهی موافقت نامه اصولی 0 تومان
3
دفتر حقوقی محمد شیرزاد ، وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید
1
بهترین روانشناس ایرانی در لس آنجلس آمریکا 1,800,000 تومان
کافه کارآفرینی تیم کوچینگ ایرانیان تماس بگیرید
رفتن به بالا