این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

جراهی دندان عقل در رشت

در استان گیلان رشت, | آگهی های خدمات پزشکی

دندان های عقل با توجه به ویژگی های متفاوتی که دارند با نام های خاصی شناخته می شوند. یکی از این نام ها دندان عقل پنهان است. چنین نامی به معنای پنهان بودن دندان عقل است. در انتهای ردیف دندانی و محل برخورد دو فک، جایی است که دندان عقل رویش می کند. در مواردی که این دندان به دلیل وضعیت دندان ها، کوچک بودن فک و جهت رشد نامناسب نمی تواند از خط لثه بیرون بیاید و برگردد، باید به عنوان یک دندان عقل پنهان رفتار کرد. به طور معمول همه ما از مشکلات دندان عقل آگاه هستیم، اگر این دندان داخلی و پنهان باشد، مشکلات و خطرات آن بسیار بیشتر است. بنابراین علاوه بر داشتن اطلاعات کامل از نحوه تشخیص، باید در اسرع وقت برای درمان نیز اقدام کنیم. یکی از دندانپزشکان متخصص در این زمینه دکتر مرتضی شمس است که شا میتوانید هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنید.
دکتر متخصص مرتضی شمس دندانپزشک در رشت دارای مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت که در سال 87 با رتبه ممتاز موفق به اتمام دوران دندانپزشکی شده و در همان سال با سفر به کشور سویس موفق به دریافت مدرک بین المللی فلوشیپ ایمپلنت در دندانپزشکی شدند که این موفقیت افتخاری بزرگ است.

بیمه های طرف قرارداد کلینیک دکتر شمس

بیمه نیروهای مسلح
بیمه آسیا
بیمه رازی
بیمه نظام مهندسی کشور
بیمه ایران
همچنین جناب دکتر شمس دندانپزشک معتمد بیمه ایران می باشند.
آدرس مطب متخصص ایمپلنت رشت (دکتر مرتضی شمس)
شعبه1: رشت، بلوار سمیه، خیابان 142- ساختمان اکباتان طبقه2 واحد9
شعبه 2: رشت، سبزه میدان ساختمان ارم طبقه 2دندانپزشکی سیب
01332123896 📞☎

01333240438 📞☎


جراحی دندان عقل در رشت،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا