این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

فنی و حرفه ای در همین محل

جدیدترین آگهی فنی و حرفه ای

1
آموزش رزین تماس بگیرید

آموزش رزین

%0
  • مشهد
1
آموزش گچبری مدرن در مشهد 0 تومان

آموزش گچبری مدرن در مشهد

%0
  • مشهد
1
آموزش پتینه در مشهد تماس بگیرید

آموزش پتینه در مشهد

%0
  • مشهد
1
آموزش سیاه قلم ، طراحی چهره در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش رزین در مشهد 0 تومان

آموزش رزین در مشهد

%0
  • مشهد
اموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل تماس بگیرید

نرم افزار ریمپ ایسیو تیونرپلاس

در تهران غرب, ستارخان | آگهی های آموزش فنی حرفه ای

نرم افزار ریمپ ایسیو در سال های اخیر برای بالا بردن شتاب توان و رفع دشواری های نرم افزاری خودرو به کار برده می شود. پیش از آن لازم است که برای کار با این نرم افزار و یادگیری آن زمان گذاشته شود. نرم افزار وینلوز (winols) یکی دیگر از نرم افزارهای پر کاربرد در این زمینه است. نرم افزار هوش مصنوعی که کار با آن نیز به آموزش نیاز دارد و برای ایسیو وجود دیتا یا فایل ها داموس و مپ لیست لازم است. برای کار کردن با این نرم افزار باید سال ها زمان گذاشته شود. ضمن این که بدون صرف کردن هزینه یاد گرفتن این برنامه ها ممکن نیست. جست و جو و انتخاب در جدول ها و پارامترها موجب می شود که بتوان در مرحله آخر آن را تغییر داد.
در قسمت دوم نرم افزارهایی مثل ایسیم، تیتانیم، بیت ادیت، تیونرپرو و نرم افزارهای داخلی مثل آپشن تیونینگ هم در دسترس اند که به شکل درایور هستند. منظور از درایور نرم افزار ریمپ ایسیو جدول هایی هستند که به شکل از قبل تعیین شده طراحی شده اند و کاربران می توانند آموزش و آگاهی خود را درباره آن بالا ببرند.

نرم افزار ریمپ ایسیو
مشکلات و مزایای کار با نرم افزار ریمپ ایسیو
کار با نرم افزار ریمپ ایسیو آسان است. اما تنها یک مشکل در کار با آن وجود دارد. دشواری اصلی کار با این نرم افزار دقیق نبودن جدول ها و پارامترها یا اسم جدول ها است. پارامترهای اصلی برای تنظیم سوخت خودرو با وایدبند وجود ندارد. همچنین نمی توان برای رفع مشکلاتی مثل خطای میس فایر یا عدم جرقه زنی و مشکلات دیگر از خدماتی مانند بک فایر، هارد کاتاف، کاتاف رگباری و پارامتر های تخصصی در این نرم افزار استفاده کرد.
ما طی دو سال فعالیت در این زمینه به این نتیجه رسیدم که یک نرم افزار تیونرپلاس برای همکاران و علاقه مندان آن به بازار فنی خودرو عرضه کنیم. نرم افزار با سیستم درایوری که کاربران آن به جست و جو در جدول ها نیازی نداشته باشند. همه تک پارامترها و جدول ها به آسانی در دسترس قرار داشته باشند. این نرم افزار به صورت درایور است و همه جدول ها، دیتاها و تک پارامترها از داموس اورجینال گرفته شده اند. کاربران همه پارامترهای دقیق را در دسترس دارند.
نرم افزار ریمپ تیونرپلاس در بخش کاربری از گزینه ها و آیکن های چند نرم افزار دیگر ایده های جالبی گرفته است. این نرم افزار از نظر کاربری بسیار سبک است که قابلیت حذف کد خطا و بی کد کردن ایسیو برای تست روی تستر و روی میز کار را نیز دارا است. در مرحله دوم نیز جدول های دقیق و تخصصی همه ایسیوها عرضه شدند. کاربران امکان استفاده از تک پارامترها را در نرم افزار دارند. کافی است فایل مورد نظرشان را در نرم افزار آپلود کنند تا همه جدول های مبتدی و تخصصی به صورت درایور در نرم افزار به اجرا درآیند.

نرم افزار تیونرپلاس
قابلیت های نرم افزار ریمپ ایسیو
نکته مهم در استفاده از Ecu tuner plus remap software این است که همه جدول های محروم x و y به شکل تخصصی فرمان می گیرند. ما همه محورهای دقیق را در آن ارائه کرده ایم تا کاربران برای خودروهای لوازمی بتوانند با دور موتورهای بالاتر در ریمپ ایسیو فرمان را تغییر دهند. یکی دیگر از قابلیت ها شناخت ناحیه دقیق جدول است. مثلاً، برای تنظیم سوخت در دور موتورهای مورد نیاز می توانید آن را تشخیص دهید. ضمن این که همه جدول ها با اعداد واقعی یا همان فکتور افست هستند. در این نرم افزار امکان ذخیره قابل ریمپ شده یک مشتری وجود دارد. در صورتی که مشتری پس از مدتی خودرو را در یک مجموعه به شکل فابریک برگرداند، می تواند فایل ریمپ را در بخش مشتری ها دوباره آپلود کند.

نرم افزار ریمپ تیونرپلاس
آپشن های نرم افزار تیونر پلاس
نرم افزار تیونر پلاس با آپشن های زیر ارائه می شود:
•آپشن خودروهای ایرانی همه ایسیوها از sl96 و خانواده sagem و valeo
•ایسیوهای بوش (bosch)
•ایسیوهای AECD و Siemens
•همه ایسیوهای موجود در سایپا و ایران خودرو
•آپشن دوم همه مدل های موجود خودروهای برند چینی
•دو آپشن ابتدایی موتور سیکلت
• ایسیوهای دلفی delphimt05 به کار رفته در بیش از ده مدل موتور
•ایسیوهای یایسون و لیفان برای نخستین بار در کشور
•آپشن خودروهای هیوندای و کیا
•آپشن خودروهای ژاپنی
•آپشن خودروهای آمریکایی
•آپشن موتور سیکلت سنگین
•آپشن دیزل

ریمپ ایسیو
هدف ما از برنامه ریزی نرم افزار ریمپ ایسیو
ما در نرم افزار ریمپ ایسیو پارامترهای دقیقی را دنبال می کنیم. سعی کرده ایم به طور منظم آن را آپدیت کنیم. کاربران برای هر بار آپدیت کردن این نرم افزار باید آن را دانلود کنند (با اینترنت ملی کار می کند). شاید سؤال بسیاری از کاربران این باشد که کار با این نرم افزار نیاز به آموزش دارد؟ ما برای رفاه و بالا بردن مهارت های کاربران ویدئوهای آموزشی را در نظر گرفته ایم و از آنها پشتیبانی خوبی می کنیم. هدف ما افزایش علم و آگاهی همکاران و کاربران در کار با نرم افزار کارپلاس است.
ما در پی رقابت نیستیم. هدف ما پیشرفت ریمپ ایسیو و ارتقای نرم افزار آن است. برای تغییرات چند آیکون تنظیمات تعیین شده است که کاربران تنها با وارد کردن اعداد مورد نیاز و با یک کلیک به آسانی می توانند تغییرات را اعمال کنند. برای خرید و مشاوره گرفتن از افراد متخصص درباره نرم افزار با این شماره ها تماس حاصل فرمایید:
09129239483
09221277423
09118122603
09117440757

نرم افزار وینلوز
هدف از ساخت نرم افزار ریمپ ایسیو
در ساخت Softwer tuner plus چند هدف دنبال می شود. این که داموس های اصلی در نزد شرکت کروز هستند و به هیچ وجه اطلاعاتی از این شرکت به شرکت های دیگر مثل ایران خودرو و سایپا داده نمی شود. نکته مهم که باید به آن دقت شود این است که شرکت کروز به تنهایی نمی تواند کالیبره اصلی Ecu را بنویسد. یک قانون وجود دارد و یک شرکت سازنده موتور همه اطلاعات را محفوظ نگه داشته است. حجم سیلند یورو چهار یا یورو پنج است. آلیاژ همه بخش های موتور و موقعیت نصب در آب و هوای مختلف را به شرکت کروز ارائه می کند. شرکت کروز سازنده سخت افزار Ecu است و برنامه اصلی ساخت شرکت های زیمنس، دلفی و بوش هستند. این شرکت ها بیشتر آلمانی یا چینی اند که کالیبره اصلی را عرضه می کنند.
در نهایت هم آنها یک داموس از برنامه نرم افزار ریمپ ایسیو را به شرکت کروز می فرستند. شرکت ایران خودرو از طریق ایکودیاک، شرکت سایپا از طریق رایان خودرو و شرکت کرمان موتور از طریق شرکت مهاد آپدیت های اصلاحی را از شرکت کروز می گیرند. این آپدیت ها همان ری مپ است که به معنای بازنگری است. برای این که همه شرکت ها به کروز وابسته باشند، این شرکت بسیار امنیتی است و کارکنان این شرکت در زمان ورود به آن نمی توانند هیچ ابزار یا قطعه ای مثل فلش مموری و گوشی با خود به همراه داشته باشند. چند شرکت مثل سازه پویش و عزام اقدام به ساخت ایسیو کرده اند. ایسیوهای maw.lznf محصول این شرکت ها است. به دلیل نداشتن برنامه صحیح این ایسیوها مشکلات زیادی دارند.

کارپلاس
ما اطلاعات خود را از کجا تهیه می کنیم؟
تمام برنامه های شرکت سازنده نرم افزار ریمپ ایسیو از یک الگوریتم پیروی می کنند. در صورتی که یک برنامه نویس در این زمینه فعال باشد، می تواند به راحتی بفهمد که برنامه بوش در ایسیوهای گوناگون به هم شبیه هستند. ایسیوهای قدیمی مثل bosch m7.44.me7.4.4 و ایسیوهای مشابه در خودروهای خارجی هم دیده می شود و داموس آنها با هزینه زیاد قابل دستیابی است. قیمت هر داموس کامل A2L 250 تا 500 یورو است. قسمت دوم دیتا از نرم افزارهای خارجی به دست می آید.
ایسیم تیتانیم، بیت ادیت، تیونر پرو، وینلوز، چیپ تیونینگ پرو، اچ پی تیونر و ایسیو لایت شرکت هایی هستند که به شکل تخصصی در این زمینه فعالیت دارند. این شرکت ها مدل های بالاتر از خودروهای چینی را پشتیبانی می کنند. قیمت هر یک از آپشن ها از 1000 تا 7000 یورو است. نرم افزار ریمپ ایسیو یک اقدام مهم صورت داد. ابتدا همه داموس ها را خرید و بعد شروع به جمع آوری اطلاعات کرد. بعد همه نرم افزارهای مشابه خارجی موجود در بازار را جمع آوری کرد. با تجربه ای که در این حوزه داشت، شروع به استخراج پارامترهای ایسیو کرد. مهم ترین قسمت تنظیمات آن شامل سوخت، جرقه، شارژ کوئل و هوای ورودی می شود که می توان با دستگاه داینو متر تست کرد. همه پارامتر ها پس از تست با دیاگ قابل ارائه اند.

نرم افزار ریمپ ایسیو تیونر پلاس
اولین خدماتی که تیونر پلاس به در این حوزه ارائه کرد
نرم افزار ریمپ ایسیو بهترین پارامترها را به کاربران ارائه می دهد. آپشن ها با قیمت بسیار کمتر از مشابه خارجی آن در دسترس هستند. در این حوزه امکان کارآفرینی هم وجود دارد. در صورتی که یک فرد فنی بتواند با گذراندن یک دوره تخصصی با این نرم افزار کار کند و مشکلات نرم افزاری این ایسیوها را بیابد، می تواند از این راه درآمد کسب کند. شاید سؤالی که مطرح شود این باشد که چرا شرکت های داخلی این کار را انجام نمی دهند؟
ابتدا این که طبق تحقیقات هر آپدیت اصلاحیه برای یک کالیبره 5000 دلار هزینه نیاز دارد. ضمن این که همه نمایندگی ها برای پروگرامرینگ نیرو و تجهیزات لازم دارند. به همین دلیل هم تنها یک اصلاحیه ارائه می شود. بیشتر آپدیت های داخل کشور را تیونرهای داخل کشور انجام می دهند. نرم افزار Carplusco نمونه مشابه با این کیفیت، دیتا و دقت ندارد. همین ویژگی ها موجب شده است که کاربران و همکاران زیادی به راحتی آن را در فهرست انتخاب های خود قرار دهند. برای تهیه این نرم افزار تخصصی که کاربردهای فراوانی دارد می توانید به افراد متخصص و مشاوران با تجربه مراجعه کنید و از مزیت های بالای آن سودمند شوید.


نرم افزار ریمپ ایسیو تیونرپلاس، نرم افزار ریمپ تیونرپلاس، نرم افزار تخصصی ریمپ ایسیو تیونرپلاس، نرم افزار ریمپ خودرو های چینی تیونرپلاس، نرم افزار ریمپ موتور سیکلت بنلی تیونرپلاس،

تهران / تهران غرب / ستارخان     فنی و حرفه ای در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا