این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

ریموت کنترل آران باخ تماس بگیرید

ریموت کنترل آران باخ

%0
  • تهران اسلامشهر
تولیدکننده انواع قطعات فولادی و چدنی تماس بگیرید
بالابر چرخدار سالنی تماس بگیرید

بالابر چرخدار سالنی

%0
  • تهران تهران مرکز
بالابر پارکینگ ، بالابر تامین پارک اتومبیل  0 تومان
فروش بالابر هیدرولیکی تماس بگیرید

فروش بالابر هیدرولیکی

%0
  • تهران تهران مرکز
1
نیسان بالابر لجور جرثقیل نیسانی تماس بگیرید

نیسان بالابر لجور جرثقیل نیسانی

%0
  • تهران تهران مرکز
بالابر خودرو-خودروبر -آسانسور خودرو 0 تومان

بالابر خودرو-خودروبر -آسانسور خودرو

%0
  • تهران تهران مرکز
آسانسور خودرو بالابر خودروبر تماس بگیرید

آسانسور خودرو بالابر خودروبر

%0
  • تهران تهران شرق

ماشین آلات در همین محل

جرثقیل سقفی

در تهران مرکز, وزرا | ماشین آلات

شرکت "میهن سازان قدر" با بهره گیری از تجربیات مهندسین خبره خود در جهت طراحی و تولید جرثقیل های صنعتی در انواع سقفی ، دروازه ای ، بندرگاهی با نمایندگی انحصاری SINOKO که شریک استراتژیک KONE CRANES فنلاند وSWF آلمان می باشد، آماده همکاری و تشریک مساعی جهت مشاوره و تأمین نیازهای مشتریان در محیط های عادی و ضد انفجار در کلیه سطوح مختلف می باشد.
همچنین این شرکت با در نظر گرفتن شرایط تحریم ها و اتخاذ استراتژی های جدید در تأمین اقلام مورد نیاز از شرکای خارجی و با برقراری ارتباط با شرکت هایی نظیر Balkancar Podem ،DEMAG ، STAHL، GH امکان واردات مستقیم تجهیزات برای تأمین انواع بالابر و قطعات یدکی را فراهم آورده است.

ضمناً این شرکت در حوزه سازه فلزی در فضای به مساحت 7600 متر مربع با ظرفیت تولید ماهیانه، 1500 تن و با بهره گیری از دستگاه های نیمه اتوماتیک جوش زیرپودری و CO2 ، در بسیاری از پروژه های عمرانی و صنعتی در صنایع مختلف از جمله کارخانجات فولاد، خودروسازی، نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاه،صنایع مس، برج سازی و بسیاری دیگر از صنایع کوچک فعالیت گسترده ای دارد. در طول پروسه تولید واحد کنترل کیفیت، انواع تست های غیرمخرب از جمله PT-UT-MT به صورت مستمر انجام می پذیرد.
در حوزه تأمین قطعات یدکی جرثقیل و با توجه به نیاز روز صنایع برای کارکرد صحیح و منظم جرثقیل ها و بازدیدهای دوره ای و تعمیرات اساسی و جزئی جرثقیل‏های موجود ، این شرکت با فراهم آوردن تیم مهندسی مکانیک و برق ، اقدام به ارائه خدمات تعمیرات و بازدید‏های دوره ای نموده است و در این میان قطعات مورد نیاز از برند های DEMAG ، STAHL، GH ، KONE ، SEW ، PODEM ، SIEMENSE و ... را نیز تأمین می نماید.
این شرکت با به کارگیری نیروهای زبده این صنعت ، امکان نصب و تست و راه اندازی جرثقیل های شما را با ارائه مستندات مهندسی و دستورالعمل های استاندارد ، مطابق با استانداردهای روز اروپایی میسر نموده است و خدمات پس از فروش آن ها را به عنوان مهم ترین رسالت این شرکت در خط مشی خود قرار داده است.


جرثقیل سقفی، جرثقیل ، بالابر، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل ستونی، مونوریل، جرثقیل کارگاهی

تهران / تهران مرکز / وزرا     ماشین آلات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا