این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش عمده رنگ مو کالیون | نمایندگی پخش پودر دکلره کالیون تماس بگیرید
فروش عمده انواع لاستیک سردسته برای کارهای صنعتی تماس بگیرید
فروش عمده پارچه پرده ای و مبلی تماس بگیرید

فروش عمده پارچه پرده ای و مبلی

%0
  • تهران تهران جنوب
پنجره تانسو طراح و مجری درب و پنجره upvc و آلومینیومی تماس بگیرید
پنجره تانسو طراح و مجری درب و پنجره upvc و آلومینیومی تماس بگیرید
پنجره دوجداره بلوار فردوس تماس بگیرید

پنجره دوجداره بلوار فردوس

%5
  • تهران تهران غرب
خدمات آهنگری و جوشکاری سیار تهران تماس بگیرید

خدمات آهنگری و جوشکاری سیار تهران

%0
  • تهران تهران غرب
مجری نمای شیشه ای و درب و پنجره آلومینیوم و upvc تماس بگیرید
خدمات آهنگری تهران تماس بگیرید

خدمات آهنگری تهران

%0
  • تهران تهران مرکز

صادرات و واردات در همین محل

جدیدترین آگهی صادرات و واردات

1
خریدار شهابسنگ در ایران تماس بگیرید

خریدار شهابسنگ در ایران

%0
  • مشهد
1
ترخیص کالا و کارگزاری گمرکی کاردان تماس بگیرید
آموزش صادرات در تبریز بصورت خصوصی و عمومی تماس بگیرید
هلدینگ عیاران تماس بگیرید

هلدینگ عیاران

%0
  • کرج
صادرات به عراق به راحتی چند کلیک تماس بگیرید

فروش عمده پنجره فیکس WN5924

در تهران غرب, آریاشهر | آگهی های خدمات صادرات و وادرات

پنجره فیکس AH59
سیستم یراق آلات: سازمانی ایران آسیا
رنگ: سفید پودری الکترو استاتیک
ابعاد : عرض 120 سانتی متر ارتفاع 180 سانتی متر
متراژ: 2.16 متر مربع

تحویل درب کارخانه
تحویل 20 روز کاری
قیمت متریال شیشه و نصب محاسبه نشده است

پنجره فیکس AH59
پنجره فیکس یا همان به اصطلاح پنجره ثابت یکی از پرطرفدارترین نوع پنجره های دوجداره است. که به علت سادگی و مزایای خاصی که دارند برای شرایط ویژه ای قابل استفاده هستند. منظور از فیکس بودن پنجره این است که این پنجره ها اصلا باز نمی شوند و در آن ها هیچ یراق آلاتی استفاده نشده است.

یک پنجره فیکس را می توان یک پنجره تصویری یا پنجره ثابت نیز نامید این پنجره برای کادربندی مناظر خاص در فضای باز طراحی شده است. این نوع از پنجره می تواند در هر شکل و اندازه ای باشند و در واقع کم مصرف ترین نوع پنجره موجود هستند.

پنجره فیکس طبیعی ترین نور را به خانه شما می دهد. این نه تنها از روشن کردن چراغ ها در طول روز جلوگیری می کند بلکه در هزینه شما نیز صرفه جویی می کند، همچنین نور طبیعی بر روحیه شما تأثیر می گذارد. روانشناسی امروز می گوید که نور طبیعی خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و در طول روز بهره وری شما را بیشتر می کند. چه کسی نمی خواهد با انگیزه تر و سازنده تر باشد؟

پنجره فیکس در هر خانه ای خوب به نظر می رسند، اما بیشتر در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، اتاق خانواده، مهد کودک و زیرزمین استفاده می شود.

مزایای پنجره فیکس
گزینه های مختلف طراحی
گزینه های نامحدودی در مورد طراحی یک پنجره فیکس وجود دارد. آن ها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند و شما واقعاً می توانید طرحی بسازید که نیازهای شما را برآورده کند.

مقرون به صرفه
پنجره های ثابت مقرون به صرفه تر از آن چیزی هستند که شما انتظار دارید. از آن جایی که آن ها هیچ قطعه متحرکی ارائه نمی دهند، به طور قابل توجهی ارزان تر از نسخه های قابل اجرا خود در همان ابعاد هستند. این محصول در رتبه بندی پنجره های دوجداره از نظر مقرون به صرفه بودن در رده اول می باشد.

تعمیر و نگهداری کم
به دلیل ماهیت غیرقابل استفاده، تمیز کردن و نگهداری پنجره فیکس نیز بسیار آسان است. آن ها گرد و غبار زیادی جمع نمی کنند. علاوه بر این به دلیل عدم وجود یراق آلات و باز و بسته نشدن به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز ندارند.

نماهای بدون وقفه
با پنجره ‌فیکس بزرگ‌ از کف تا سقف، از زیبایی بیرون از خانه‌تان لذت ببرید یا از پنجره‌های بزرگ‌تر در بالای انواع دیگر پنجره‌ها استفاده کنید تا خلاقیت و ابعاد را به طراحی اضافه کن

نور طبیعی و گرمای خورشیدی
پنجره فیکس علاوه بر این که اجازه می دهند نور طبیعی به خانه شما وارد شود، همچنین به تابش خورشیدی اجازه می دهد خانه شما را به طور طبیعی در زمستان گرم کند. این کار هزینه های انرژی شما را کاهش می دهد و به شما کمک می کند در تمام طول سال راحت تر زندگی کنید.

امنیت بهتر
شکستن پنجره های آب بندی شده و دوجداره بسیار دشوار است. بنابراین بعید است کسی بخواهد با شکستن پنجره فیکس دوجداره وارد خانه شما شود و برای شما دردسر ایجاد کند پس وجود این گونه پنجره ها در خانه شما باعث ایجاد امنیت بیشتر می شود.

پنجره فیکس کارآمد برای صرفه جویی در انرژی
قبل از این که بخواهید پنجره فیکس را تهیه کنید، باید از مصرف انرژی آن مطمئن شوید. پنجره شما باید دارای شیشه دوجداره با گاز آرگون باشد. این به این دلیل است که آن ها از عبور آب از شیشه و ورود به خانه شما جلوگیری می کنند و باعث می شوند خانه شما در فصل سرد سال گرم تر و در فصل گرم سال خنک تر بماند.


فروش عمده ، درب و پنجره ، پنجره


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا