قیمت وخرید ریل و واگن یا لینیر گاید

در ، تهران مرکز, انقلاب | لوازم صنعتی

موتور ها و دستگاه های صنعتی برای اینکه کار خود را انجام دهند نیازمند حرکت کردن هستند. به طور کلی بدون وجود حرکت و سکون بودن هیچ دستگاه صنعتی کار خود را نمی‌تواند انجام دهد.
حرکات دستگاه های صنعتی مانند انواع سروو موتور دستگاه های سی ان سی، استپ موتور ها، گیربکس های خورشیدی از 2 حالت خارج نیست:
حرکات خطی
حرکات چرخشی
ریل و واگن که به آن لینیر گاید نیز گفته می شود یکی از اصلی ترین عامل های ایجاد حرکات خطی در دستگاه های صنعتی است که در ادامه خواهیم گفت که لینیر گاید یا ریل و واگن چیست و چه کاربردی در صنعت دارد.
لینیر گاید چیست؟
همانطور که گفته شد لینیر گاید که به آن ریل و واگن هم گفته می شود یکی از مهمترین سیستم های مکانیکی صنعتی است که باعث ایجاد حرکت خطی در سیستم های صنعتی که آنها هم مکانیکی هستن می‌شوند.
لینیر گاید ها از یاتاقان هایی ساخته شده اند که به قسمت واگن آن اجازه می دهد تا بر روی ریل به راحتی حرکت کند و حرکت خطی ( جلو یا عقب ) را به آن بدهد.
همچنین لینیر گاید امکان حرکت بصورت عمودی را نیز دارد. احتمالا در کارخانه ها و کارگاه ها بالابر هایی را دیده اید که با آنها از انبار و زیر زمین باری را به سمت بالا می آوردند.
ویژگی منحصر به فرد لینیبر گاید در این است که این سیستم هیدرولیک با کمترین اصطکاک ممکن کار خود را انجام می دهد.اجزای تشکیل دهنده ریل و واگن
لینیر گاید از 3 جزء اصلی تشکیل می‌شود که درادامه به معرفی هر جزء خواهیم پرداخت:
واگن
قسمت واگن بخشی از لینیر گاید است که بار بر روی آن قرار گرفته و بصورت خطی به حرکت در می آید. جنس واگن از فولاد بسیار محکم و ضد زنگ می باشد تا در برابر روغن های صنعتی، اسید و بازهای موجود در محیط های صنعتی، خراش و اصطکاک مقاومت داشته باشند.
ریل
قسمت مهم بعدی در ریل و واگن ریل نام دارد. ریل قسمتی است که واگن بر روی آن قرار گرفته و می‌لغزد. هرچه ریل بلد تر و پهن تر باشد به تبع میزان مسافتی که واگن می تواند طی کند بیشتر و عرض و بزرگی واگن نیز بیشتر می شود.
اگر ریل بصورت عمودی کار گذاشته شود، حرکت واگن عمودی خواهد شد و اگر بصورت افقی و در سطح زمین گذاشته شود، حرکت واگن بصورت افقی خواهد بود.
لازم به ذکر است که ریل ها را مانند ریل های قطار می توان به یکدیگر متصل نمود و به طول آن اضافه کرد.
مهمترین کاربرد های لینیر گاید یا ریل و واگن
حال که دانستیم لینیر گاید چیست و از چه قطعاتی تشکیل شده است، کاربرد های آن را نیز لازم است که بدانیم.
دستگاه های چاپ صنعتی
دسنگاه های چاپگر صنعتی که بر روی کاغذ در تیراژ بالا، مدار های الکتریکی، فلزات و… چاپ انجام می دهند؛ برای چاپ کردن نیازمند این هستند که حرکتی خطی و رفت و برگشتی داشته باشند.
دستگاه های پرس کردن
دستگاه هایی که پرس انجام می دهند نیز از ریل و واگن استفاده می کنند. حرکت آنها بصورت عمودی است. و وزنه سنگین چند تنی را از بالا به سمت پایین با سرعت بالا انتقال می دهند.
دستگاه های عکس برداری پزشکی
لینیر گاید تنها در صنعت استفاده نمی شود. بلکه در صنایع پزشکی هم از ریل و واگن استفاده می شود.
دستگاه های سی تی اسکن، MRI که نمونه های معروف دستگاه های عکس برداری پزشکی هستند برای هدایت بیمار به داخل محفظه مخصوص عکس برداری از لینیر گاید استفاده می کنند.
جهت خرید و مشاهده انواع قطعات سی ان سی، ریل و واگن، سرو موتور، گیربکس خورشیدی و… می توانید به وبسایت پرشین الکترون مراجعه فرمایید.


ریل چینی ، لینیرگاید ، قیمت ریل و واگن چینی، قیمت ریل تایوان ، خرید واگن چینی، قیمت لینیرگاید، قیمت کالسکه هایوین ،

  • محمد طاهری
  • همه آگهی های محمد طاهری
  • قیمت: تماس بگیرید
  • 1403/01/14
تهران / تهران مرکز / انقلاب     لوازم صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی قیمت وخرید ریل و واگن یا لینیر گاید

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

لوازم صنعتی در همین محل

پرشین الکترون تماس بگیرید

پرشین الکترون

%0
  • تهران مرکز
قیمت وخرید ریل و واگن یا لینیر گاید تماس بگیرید

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

فروش انواع شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک تماس بگیرید
تولیددستگاه پرس شیلنگ دستی 6 و 8 پر تماس بگیرید
تولید و فروش اتصالات هیدرولیکی با کیفیت تماس بگیرید
1
قیمت.خرید.فروش ضدیخ بشکه ای. فله. عمده.صنعتی. درجه1 تماس بگیرید
1
سی چنل/سی ریل/ریل بست چنگالی تماس بگیرید

سی چنل/سی ریل/ریل بست چنگالی

%0
  • تهران جنوب
1
سینی کابل/نردبان کابل/لدر تماس بگیرید

سینی کابل/نردبان کابل/لدر

%0
  • تهران جنوب
1
لوله فولادی برق/لوله گالوانیزه/فلکسی تماس بگیرید
رفتن به بالا