این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی حمل و نقل

حمل بار از ایران به یمن | ارسال بار به یمن (حدیده ، عدن)

در استان فارس شیراز, | آگهی های خدمات حمل و نقل

کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه برای انتقال انواع کالا از ایران به یمن.
شرکت رویال با 10 سال سابقه فعالیت یک شرکت حمل و نقل دریایی به یمن (بندر حدیده) است که به صورت مستقیم و با همکاری با شرکت‌های حمل و نقل بین المللی تلاش می کند که بهترین خدمات را به مشتریان خود در ایران و یمن ارائه دهد.
رویال، رضایت مشتری را بر اساس تضمین کیفیت خدمات در اولویت قرار می دهد. این شرکت حمل و نقل توسط متخصصان با صلاحیت که سالها تجربه در صنعت کشتیرانی یمن با حضور بین المللی دارند مدیریت می شود. روش حمل و نقل دریایی به یمن، اقتصادی ترین نوع حمل و نقل در این مسیر است. کالای شما در کانتینرهای مناسب آن بارگیری می شود. محموله شما با کانتینر به بندرعباس ارسال می شود و پس از اتمام امور گمرک و حرکت کشتی به نماینده در بندر مقصد یعنی بندر حدیده فرستاده می شود.
این شرکت این امکان را دارد تا با صدور بیمه نامه باربری صادرات، محموله ها را از درب انبار شما در ایران تا محل تخلیه در کشور یمن تحت پوشش بیمه قرار دهد.
برای اطلاع از قیمت رقابتی کانتینر از بندرعباس یا تهران به یمن به ما در واتساپ پیام دهید و یا با ما تماس بگیرید. در نظر داشته باشید روش ارسال بار از ایران به یمن توسط رویال صرفا به صورت کانتینری می باشد.


حمل بار به یمن، ارسال بار به یمن، حمل از ایران به یمن، حمل از تهران به یمن، حمل بار از بندرعباس به یمن، حمل بار به حدیده، حمل بار به عدن یمن،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا