این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کتاب در همین محل

جدیدترین آگهی کتاب

کتاب فال قهوه و طالع بینی 0 تومان

کتاب فال قهوه و طالع بینی

%0
  • تهران شمال

ریباس بوک

در شیراز, مرداویج | خرید و فروش کتاب

آغاز به کار سایت "ریباس بوک"
فروشگاه آنلاین کتاب و محصولات فرهنگی
www.ribasbook.ir

ریباس‌بوک با تمرکز بر معرفی و فروش کتاب با کیفیت و عرضه جدیدترین عناوین از ناشران برتر کشور، از 14 تیرماه همزمان با روز قلم شروع به فعالیت کرده است.
دسته‌بندی موضوعی، جستجوی آسان و ارسال سریع سفارش از ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین است. همچنین امکان ثبت "درخواست کتاب سفارشی" و "تبادل کتاب‌های دست دوم" از امکانات قابل توجه ریباس‌بوک می باشد.
این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، می‌تواند علاوه بر تنوع دسترسی به کتاب، در رده سنی بزرگسال، نوجوان و کودک، تهیه کتاب را برای همشهریان، هموطنان جنوب کشور و شهرهای همجوار لارستان، آسان‌تر و به صرفه‌تر کند.
شما با عضویت در باشگاه مشتریان ریباس‌بوک، می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از مشاوره و پشتیبانی ویژه، در مناسبت‌های مختلف کوپن تخفیف دریافت کنید و از مزایای خاص فروشگاه برخوردار باشید.
به مناسبت شروع رسمی فعالیت ریباس‌بوک از تاریخ 16 تیر (همزمان با عید سعید غدیر) تا پایان تیرماه، ارسال کتاب به شهرها و روستاهای شهرستان لار، گراش، اوز، خنج و بستک از طریق پست پیشتاز و رایگان خواهد بود.
امیدواریم با همراهی و حمایت شما، ریباس‌بوک بتواند در آینده‌ای نزدیک، خواسته‌های فرهنگی همشهریان عزیز را در زمینه کتاب و محصولات فرهنگی به طور کامل تامین کند.


ریباس بوک، کتاب با کیفیت، کتاب بزرگسال، کتاب کودک و نوجوان، نوشت افزار، هدایا، باشگاه مشتریان، کاب دست دوم

فارس / شیراز / مرداویج     کتاب در استان فارس

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا