این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

توزیع کالا در همین محل

جدیدترین آگهی توزیع کالا

توزیع لاستیک حمید پاکروانان (( ارزان فروش )) تماس بگیرید
نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم تماس بگیرید
ادویه کباب ترکی دونر کباب Doner kebab تماس بگیرید

ادویه کباب ترکی دونر کباب Doner kebab

%0
  • تهران جنوب
پاپینگ بوبا خاویار میوه ای بوبا ژله ای بابلتی تماس بگیرید
1
فروش متریال دکوراسیون داخلی تماس بگیرید

فروش متریال دکوراسیون داخلی

%0
  • تهران مرکز
شرکت زغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت زغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال
تخریب ساختمان و گودبرداری در تهران 0 تومان
شرکت زغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت زغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال

فروش عمده گیاهان دارویی با قیمت های باور نکردنی

در تهران غرب, پونک | آگهی های خدمات توزیع و پخش کالا

دیجی عطار یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در زمینه فروش گیاهان دارویی، عرقیات، چای های گیاهی و محصولات طبیعی است. این فروشگاه علاوه بر سابقه بلند مدت خود در زمینه فروشگاه فیزیکی، از طریق سایت نیز، به فروش عمده گیاهان دارویی می پردازد.
یکی از مزیت های خرید عمده از فروشگاه دیجی عطار این است که شما به طور مستقیم از تولید کننده، محصول مورد نظر را خریداری خواهید کرد.
به بیان دیگر این مجموعه تمامی واسطه ها را حذف کرده و محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می کند. امکان خرید عمده و هم خرده از فروشگاه اینترنتی دیجی عطار وجود دارد. به علاوه، دیجی عطار امکان خرید به صورت عمده را نیز در قالب سفارشات ویژه برای شرکت ها، فروشگاه ها و فروشندگان حرفه ای فراهم کرده است.

در این صورت، شما می توانید با تماس با تیم پشتیبانی دیجی عطار، شرایط خرید عمده را به صورت مستقیم و با شرایط متناسب با نیاز خود دریافت کنید. همچنین با مراجعه به دسته بندی گیاهان دارویی سایت دیجی عطار می توانید با مشاهده توضیحات و شرایط عمده فروشی اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

برای این کار در Googel نام سایت دیجی عطار را جست و جو کرده و در منو سایت، گیاهان دارویی را انتخاب کنید. در این دسته بندی انواع گیاهان دارویی از جمله بابونه، گل گاوزبان، برگ به لیمو، برگ اکالیپتوس، آویشن و انواع تخم های گیاهان مانند تخم بارهنگ و تخم اسفناج عرضه می شود.


فروش عمده گیاهان دارویی، خرید عمده گیاهان دارویی به قیمت کارخانه، مرکز فروش عمده گیاهان دارویی در تهران



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا