این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم اداری در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم اداری

فروش کاغذ و مقوا 0 تومان

فروش کاغذ و مقوا

%0
  • مشهد
پارتیشن تک جداره و دوجداره تماس بگیرید

پارتیشن تک جداره و دوجداره

%0
  • تهران مرکز
فروش کاغذ 0 تومان

فروش کاغذ

%0
  • مشهد
انواع پرینتر و ماشینهای اداری تماس بگیرید
فروش کاغذ 0 تومان

فروش کاغذ

%0
  • مشهد
کمد بایگانی ریلی تهران 0 تومان

کمد بایگانی ریلی تهران

%0
  • تهران شمال
کمد بایگانی ریلی تبریز تماس بگیرید

کمد بایگانی ریلی تبریز

%0
  • تبریز
کمد بایگانی ریلی اهواز تماس بگیرید

کمد بایگانی ریلی اهواز

%0
  • اهواز

باسکول صنعتی

در اصفهان, احمد آباد | خرید و فروش لوازم اداری

دکان چین نمایندگی تجهیزات اداری و فروشگاهی


باسکول ابزاری می باشد که برای وزن کردن اجسام سنگین به کار می رود. از باسکول های صنعتی در کارگاه ها و کارخانجات ابرای وزن اجسام حجیم استفاده می گردد. باسکول صنعتی از بدنه فلزی تشکیل شده و مزیت خاص این باسکول ها آن است که مقاومتبالایی در برابر ضربه دارند و فشار زیادی را می توانند تحمل کنند. بیشتر برای کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و شکل ظاهری و ساختار این باسکول ها نسبت به باسکول های فروشگاهی مقاوم تر بوده و از وزن بالایی برخوردار هستند.

هر کدام از باسکول ها برای کاربردی خاص به کار می روند. برای محیط های صنعتی با توجه به شرایط بهتر است از این باسکول ها استفاده گردد. این باسکول ها وزن بسیاربالایی را می توانند تحمل کنند و تخمین وزن را با دقت بسیار بالایی انجام می دهند. علاوه بر دقت بالا سرعت حسگرهای این باسکول در انتقال وزن به نمایشگر بالا می باشد. در ساخت باسکول های صنعتی معمولا دارای کفه های بسیار قوی هستند که از آلیاژهای بسیار مقاوم تشکیل شده است. لودسل ها در باسکول های صنعتی حسگرهایی هستند که وزن تخمین شده را به نمایشگر انتقال می دهند. این لودسل ها از تکنولوژی ساخت بالایی برخوردارند و با ترفندهایی خاص بر روی صفحه پلتفرم باسکول جا گذاشته می شوند.

باسکول ها بسته به نیاز و نوع کاربرد در ابعاد و مدل های مختلفی ساخته می شوند و معمولاً برای #توزین دام و طیور ، وسایل نقلیه چرخ دار (باسکول های جاده ای) و ... مورد استفاده قرار می گیرند. باسکول ها بطور کلی در دو نوع مکانیکی و الکترونیکی ساخته شده که هر دو مدل را سه جز اصلی شامل: صفحه پلتفرم، حسگرهای وزن (#لودسل ) و نمایشگر وزن تشکیل می دهند.


دکان چین، باسکول صنعتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا