این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کارخانه

فروش فوری دستگاه تزریق دایکاست زاماکی تماس بگیرید
فیلتر سیلو تماس بگیرید

فیلتر سیلو

%0
  • تهران غرب
فیلتر سیلو سیمان تماس بگیرید

فیلتر سیلو سیمان

%0
  • تهران غرب
نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم تماس بگیرید

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم

%0
  • تهران جنوب
طلا فام تولید کننده رنگهای ساختمانی نانو تماس بگیرید
نمای مینرال تماس بگیرید

نمای مینرال

%0
  • تبریز

مرکز تولیدی قطعات برنجی شیرآلات شیوان

در استان اردبیل اردبیل, | کارخانه

شیوان آرتا را می توانیم به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین مراکز تولیدی قطعات برنجی شیرآلات معرفی کنیم. به طور کلی می توانید در مجموعه شیوان جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات ایرانی را خرید نمایید.

ما با تکیه بر توانایی های خود در حوزه مهندسی، ارزیابی و تجهیز توانسته ایم خدمات ویژه ای را در ابعاد منطقه ای جهت پیشبرد انواع پروژه های کوچک و بزرگ در صنعت ساختمانی به مشتریان خود ارائه دهیم.
همچنین ضمن تولید انواع قطعات برنجی برای شیرآلات (با استانداردهای جهانی)، پا را فراتر گذاشته و به صادرات قطعات برنجی شیرآلات مرغوب نیز اقدام کرده است.
هدف مجموعه ما یعنی شیوان از عرضه عمده قطعات و اتصالات برنجی شیرآلات، رضایت شما از کیفیت کالاهای دریافتی خود است. اعتبار ما تضمین کیفیت قطعات تولیدی این مجموعه است. شیوان با جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا به تولید انواع مدل‌های اتصالات شیرآلات برنجی می‌پردازد.
راهنمای دستیابی به سایت تولیدی شیوان:
جهت مشاوره تخصصی و مشاهده محصولات برنجی شیوان وارد وبسایت شیوان شوید. برای این منظور کافی است عبارت شیوان آرتا را جست و جو کنید و با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

مراحل فنی تولید قطعات برنجی

ذوب کردن برنج : شمش های برنج به صورت فرآورده شده در کوره هایی با دمای ۱۶۰۰۰ -۱۵۰۰ درجه سانتی گراد ذوب میشوند.
انتقال دادن مواد مذاب به ماشین دایکست : پس از ذوب شمش های برنج در کوره، کارگران مواد مذاب را با احتیاط به دستگاه های دایکست انتقال میدهند.
تزریق مواد مذاب به داخل قالب : مواد مذاب به تدریج و نه خیلی کند به داخل قالب ها تزریق میشوند تا در آنجا شکل بگیرند.
خارج کردن مواد از قالب : مواد پس از سرد شدن و گرفتن فرم اولیه با احتیاط از قالب جدا میشوند.
ماشین کاری : قطعات شکل گرفته برای اصلاح فرم اولیه از جمله: ابعاد، اندازه، صافی سطحی و… به دست دستگاه های متعدد سپرده میشوند.
مونتاژ : قطعات شکل گرفته توسط کارگران و به صورت دستی مونتاژ میشود و معمولا به قطعات ریخته گری دیگر شامل : قطعات شامل دسته، توپی و … نیز متصل می‌گردد.
مرحله پایانی : قطعات بدست آمده بسته بندی و آماده به فروش میشوند.


مرکز تولیدی قطعات برنجی شیرآلات درتهران، خرید عمده قطعات برنجی شیرآلات، فروش عمده قطعات برنجی شیرآلات با کیفیت، بورس قطعات برنجی شیرآلات با قیمت ارزان، کارخانه قطعات برنجی شیرآلات،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا