این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید

طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران

%10
  • تهران تهران شمال
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران تماس بگیرید

طرح توجیهی فنی و اقتصادی در کرج و تهران

%10
  • تهران تهران شمال
1
 بهترین مرکز طرح توجیهی فنی و اقتصادی  در کشور تماس بگیرید
سئو سایت در کرج بیاسا تماس بگیرید

سئو سایت در کرج بیاسا

%0
  • البرز کرج
طراحی سایت فروشگاهی در کرج بیاسا تماس بگیرید
اعطای نمایندگی فروش قطعات و لوازم جلوبندی خودرو 0 تومان

اعطای نمایندگی فروش قطعات و لوازم جلوبندی خودرو

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

بازاریابی در همین محل

جدیدترین آگهی بازاریابی

 نیازمند بازاریاب 299,000 تومان

نیازمند بازاریاب

%10
  • اصفهان
پارچه کیلویی و متری باران 0 تومان
پارچه کیلویی و متری باران 0 تومان
گروه تولیدی صنعتی | سینی کابل نوسان تماس بگیرید
بازاریاب خانم جهت فروش سنگ ساختمانی 0 تومان
کارت هدیه آبانک-بلو -زیپاد/کد معرف آبانک w0b9z 50,000 تومان
کارت هدیه آبانک آینده - کد معرف w0b9z 50,000 تومان
کارت هدیه بلوبانک سامان - کد معرف M4ICAY 30,000 تومان

پورسانت مادام العمر از همکاری در فروش پیکاسو

در تهران مرکز, جمهوری | بازاریابی

راهکار های نوین پیکاسو استارتاپی هوشمند در حوزه تولید نرم افزار و پلتفرم های رشد فردی و موفقیته! اینجا قراره به آدم های زیادی کمک بشه تا زندگی پر بار و لذت بخش تری رو تجربه کنن!

در همین راستا پورسانت فوقولاده و مادام العمری برای همکاران فروش و تولید کنندگان محتوای خودش در نظر گرفته! چون ما عقیدمون اینه باید موثر کار کنید تا بجای اب باریکه یه اقیانوس نصیبتون بشه!

این موقعیت نیاز به سابقه کار قبلی نداره و کاملا ریموته و با هر سابقه کاری میتونی همکار ما بشی
توضیحات نحوه کار:

مجموعه ما دارای یک سوپر اپلیکیشنه که تمامی خدمات اینجا ارایه میشه (در حال حاضر شامل1. یه شبکه اجتماعی کوچیک برای گفتگوی راهکار های موفقیته که اسمش طلانویسه 2. شبیه ساز ثروته که یک بازی فوقولاده برای تقویت ذهن ناخوداگاه برای جذب پوله – و قراره به زودی 3 خدمت دیگه هم اضافه بشه که تازه شروع کار میتونین با ما همکاری کنین و پورسانت مادام العمر بگیرین

پیکاسو یه سیستم واحد برای کسب درآمد داره! که از طریق لینک شخصی شما انجام میشه! بعد از وارد شدن به اپلیکیشن (که هم نسخه وب داره هم اندروید) و ساختن حساب کاربریتون (که فقط ایمیل و اسم میخاد ازتون) دو راه برای کسب درآمد هست:

راهکار اول – تولید محتوای مناسب در طلانویس هر مطلبی که نکته مثبتی به زندگی آدما اضافه کنه تا بتونن روز عالی داشته باشن اینجا مجازه! و بتونه زندگی آدما رو یک پله ارتقا بده و چه بهتر که راجع به رشد شخصیتی و موفقیت فردی باشه! ما مطالب و گفتگو های شما رو در وبسایت عمومی پیکاسو منتشر میکنیم که روزانه مخاطبان زیادی جذبش میشن و لینک شما رو روی گفتگو قرار میدیم . از این به بعد هر کاربری به واسطه گفتگوی شما به پلتفرم پیکاسو بیاد مشتری شما محسوب میشه و هر اشتراکی که بخره 10 تا 15 درصدش به صورت مادام العمر برای شماست! (این ینی یه سرمایه گزاری میان مدت و بلند مدت برای شما!)

راهکار دوم – معرفی به افراد معرفی شبیه ساز ثروت و یا اپلیکیشن به افراد ما یه بازی فوقولاده برای تغییر ضمیر ناخوداگاه برای جذب پول داریم که اسمش شبیه ساز ثروته! و باید حتما باهاش کار کنین تا متوجه بشین چه تاثیر فوقولاده ای بر روی ضمیر ناخوداگاهتون میزاره! – در قسمت پروفایلتون میتونین لینک دعوت خودتون رو دریافت کنین و به واسطه اون لینک ادما رو به انجام دادن این بازی تشویق کنین و هر شخص به واسطه شما وارد این بازی (یا همون سوپر اپلیکیشن) بشه تا زمانی که تو پلتفرم پیکاسو هست و اشتراک تهیه میکنه 10 تا 15 درصد تراکنش هاش پورسانت شماست!

میدونم صحبت کردن زیاد خوب نیست پس بهتره مستقیم وارد کار بشیم و به صورت عملی باهاش آشنا بشیم: میتونین وارد آدرس وبسایت بشین و ادامه فرایند رو به صورت عملی مشاهده کنین
wallet.pkaso.ir

در صورتی که سوالی داشتین بعد از ورود به حساب کاربریتون در بخش پشتیبانی میتونین از ما بپرسین. ما مشتاق دیدن روی ماه شما هستیم!


همکاری فروش، تولید محتوا، تمرین های ذهن ناخوداگاه، جذب ثروت، شبکه اجتماعی

تهران / تهران مرکز / جمهوری     بازاریابی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا