این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی قطعات یدکی و لوازم جانبی

فروش انواع تستر باطری

در استان آذربایجان غربی ارومیه, | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

شرکت فنی مهندسی اصل ترونیک
مجموعه فنی و مهندسی اصل ترونیک، بزرگترین و اولین تولید کننده و طراح تجهیزات تعمیرگاهی خودرو می باشد. این شرکت از سال 1387 شمسی فعالیت خود را به صورت رسمی و کاملا متمرکز شروع کرده و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود اقدام به تولید و طراحی انواع شارژر خودرو، تستر باطری خودرو، اینورتر و استارتر صنعتی خودرو کرده است. این مجموعه به صورت اختصاصی اقدام به تولید تستر دیجیتالی هوشمند مدل ASL3000 کرده است و پس از استقبال مشتریان و دریافت بازخوردهایی عالی، تولید این محصول را افزایش داد و اقدام به صادرات و گسترش کسب و کار خود کرد.
مجموعه اصل ترونیک با شروع صادرات محصولات خود به کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان، تاجیکستان و دیگر کشور های همسایه توانست برندی نام آشنا در حوزه تجهیزات تعمیرگاهی خودرو شود.
هدف شرکت اصل ترونیک از تولید محصولات تعمیرگاهی خودرو، سهولت روند فعالیت های صنعتگران و تعمیرکاران می باشد. تیم مجموعه اصل ترونیک در جهت تولید محصولات با کیفیت، مهندسان و مشاوران توانا و مجرب را گرد هم آورده و با پشتیبانی به صورت حضوری آنلاین آماده ارائه خدمات به مشتریان است.
مجموعه اصل ترونیک در جهت کسب رضایت مشتریان اقدام به ارائه 6 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می کند.

محصولات تولید شرکت اصل ترونیک:
تسترهای باطری و دینام خودرو
محصولی برای تست کردن وضعیت باطری خودرو و سیستم شارژ دینام ماشین
شارژرهای باطری و دینام خودرو
محصولی برای هدایت جریان الکتریکی به باتری خودرو در جهت تامین انرژی آن
استارتر های صنعتی و نیمه صنعتی
محصولی برای روشن کردن مجدد خودرو هنگام خالی شدن باطری آن.


خرید تستر باطری خودرو، فروش تستر باطری خودرو، تولید کننده انواع تستر باطری خودرو



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا