این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کتاب در همین محل

جدیدترین آگهی کتاب

کتاب فال قهوه و طالع بینی 0 تومان

کتاب فال قهوه و طالع بینی

%0
  • تهران شمال

کتاب آیین نگارش و نحوه تنظیم لایحه دفاعیه

در تهران شرق, نیروی هوایی | خرید و فروش کتاب

کسانی که به هر علت گذرشان به دادگاه خورده باشد‌، حتما با واژه لایحه برخورد کرده اند. همانطور که می دانید دادگاه اولیه حضوری برگزار می گردد و طرفین می توانند چند دقیقه ای به صورت شفاهی از خود دفاع کنند. حال اگر کسی اگر فن بیان خوبی نداشته باشد یا در دادگاه به دلیل ترس یا استرس زیاد نتواند صحبت کند، و توانایی مالی برای گرفتن وکیل را هم نداشته باشد، می تواند با ارئه یک لایحه مستدل حق مطلب را ادا نموده و پیروز شود. در دیگر مراجع قضایی مانند دادگاه تجدیدنظر، دیوان عالی کشور یا دیوان عدالت اداری نیز رسیدگی ها غیرحضوری و به صورت تبادل لوایح است. لذا شکی باقی نمی ماند که لایحه مهمترین راه ارتباطی اصحاب دعوی با پرونده شان است.
برای نوشتن یک لایحه، اصول و قواعدی ساده وجود دارد که با رعایت آنها می توان تاثیر گذاری آن را به نحو شگرفی افزایش داد. کتاب «آیین نگارش و نحوه تنظیم لایحه دفاعیه» با بیان این اصول می تواند کمک شایانی به احقاق حقوق شما بنماید.
این کتاب با ۱۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان در استان تهران (و با دریافت هزینه پستی برای سایر استان ها) قابل تهیه است. چنانچه تمایل به خرید این کتاب ارزشمند را دارید عدد ۱ را به شماره تلفن ۰۹۲۲۷۴۳۷۰۳۴ پیامک نمایید.


لایحه دفاعیه

تهران / تهران شرق / نیروی هوایی     کتاب در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا