این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تاپینگ بستنی تماس بگیرید

تاپینگ بستنی

%0
  • فارس شیراز

جدیدترین آگهی ابزار و یراق

 تیغ اره دیسکی آب صابونی (آبصابونی) والماسه تماس بگیرید
تیغ (تیغه) اره نواری فولادبر و استیل بر M42,M51 تماس بگیرید
تولید کننده فنر در شرکت کبیر فنر تماس بگیرید

تولید کننده فنر در شرکت کبیر فنر

%0
  • تهران مرکز
Hydraulic Nut Cutter / مهره بر هیدرولیک  تماس بگیرید
فروش عمده زنجیر صنعتی تماس بگیرید

فروش عمده زنجیر صنعتی

%0
  • شاهین شهر
فروش عمده انواع فرچه سیمی 0 تومان

فروش عمده انواع فرچه سیمی

%0
  • تهران مرکز
فروش عمده دستکش گیلان 0 تومان

فروش عمده دستکش گیلان

%0
  • تهران مرکز

تجهیزات فروشگاهی پارس الوند

در استان تهران تهران مرکز, | ابزار و یراق

شرکت پارس الوند کیان مهر, دارنده گواهینامه بین المللی iso9001 در زمینه طراحی و دیزاین فروشگاهی مفتخر است محصولات صنایع فلزی و برودتی خود را به شرح زیر معرفی نماید.
تولید انواع قفسه های فروشگاهی شامل یکطرفه ، دو طرفه ، سرلاینها ، انباری ، میوه ، قفسه کتاب وcd و انواع استند های فروشگاهی ، و صنایع مفتولی شامل ترولی ها ، سبدهای خرید ، استند ها ، و.... ..
همچنین محصولات برودتی شامل گروههای یخچالها ، فریزرها و سردخانه می باشد. تولیدات در این شرکت مطابق با استانداردهای اروپایی طراحی شده و از لحاظ کیفیت با نمونه های اروپایی قابل قیاس می باشد.
لذا ما کوشیده ایم با توجه به شرایط کاری درمارکتهای کشور کالایی ارائه دهیم تا معایب سبک قدیم تجهیزات فروشگاهی را در آن برطرف سازیم . در این مجموعه سعی بر آن شده تا از متعلقات جانبی و این ضعف که گریبان گیر تولیدات داخلی می باشد را برطرف سازیم و فروشگاه را به سمت چیدمان تخصصی سوق دهیم.
طراحی و چیدمان فروشگاهی دراین شرکت براساس استانداردهای فروشگاهی در نمای دو بعدی و سه بعدی انجام می پذیرد و سعی بر آن است که از تمام فضای موجود با توجه به استانداردهای چیدمان بهره کافی را ببریم.
برای اطلاعات بیشتر به سایت پارس الوند مراجعه کنید.


تجهیزات فروشگاهی ، محصولات برودتی ، فریزر فروشگاهی ، یخچال فروشگاهی ، سردخانه فروشگاهی ، قفسه بندی یکطرفه ، قفسه بندی دوطرفه ، قفسه بندی انبار ، قفسه بندی میوه ، قفسه بندی کتاب ، کالسکه خرید ، سبد خرید ، صنایع فل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا