این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برقی و گازی در همین محل

جدیدترین آگهی برقی و گازی

فروش قطعات حشره کش برقی ابرار الکتریک

در یزد, گبرآباد | خرید و فروش لوازم برفی و گازی

فروش قطعات حشره کش برقی
فروشگاه ابرار الکتریک با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و تأمین لوازم یدکی حشره کش برقی ، افتخار دارد تا در خدمت شما عزیزان باشد. در این فروشگاه ، ما انواع قطعات یدکی اصلی حشره کش های زیر را به شما عرضه میکنیم :
حشره کش شهباز
حشره کش شاهین
حشره کش شاهین پر
حشره کش رعد
حشره کش صاعقه
حشره کش های چینی و وارداتی
یکی از محصولات برجسته ما ، لامپ های مخصوص جذب حشرات ((UV میباشد که خود ، قادر به جذب حشرات مزاحم در محیط شما می باشد. همچنین ، استارتر مخصوص حشره کش و ترانس حشره کش ولتاژ بالا (HV) نیز در فروشگاه ما موجود است تا به شما در تعمیر و بهبود عملکرد دستگاهتان کمک کند. ضمناً، پایه های مهتابی T5 و T8 نیز در فروشگاه ما قابل تهیه است. این پایه ها با کیفیت بالا و طراحی مناسب، به شما امکان می دهند لامپ های حشره کش را به طور ایمن و مطمئن نصب کنید.
قطعات یدکی حشره کش :
لامپ مخصوص جذب حشرات (لامپ یووی UV)
استارتر مخصوص حشره کش
ترانس ولتاژ بالا (HV)
پایه مهتابی مخصوص حشره کش ( T5و T8)
همچنین، تیم تعمیرات ما با تجربه و حرفه ای بالا، آماده است تا در صورت نیاز به تعمیر و خدمات پس از فروش ، به شما کمک کند. ما به این امید هستیم که با ارائه خدمات با کیفیت و ارائه محصولات مطلوب ، بتوانیم رضایت شما را به دست آوریم.
برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، می توانید با ما تماس بگیرید و یا به فروشگاه ما مراجعه کنید.


لامپ مخصوص جذب حشرات، استارتر مخصوص حشره کش، ترانس ولتاژ بالا HV، پایه مهتابی مخصوص حشره کش T5و T8، ابرار الکتریک،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا