این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مصالح ساختمانی در همین محل

جدیدترین آگهی مصالح ساختمانی

بازرگانی ایزوگام دلپسند تماس بگیرید
فروش ویژه ی عایق رطوبتی (ایزوگام) ایزولاین تماس بگیرید
فروش ویژه ی عایق رطوبتی (ایزوگام) پایتخت تماس بگیرید
4
قیمت عایق پلیورتان تخته ای تماس بگیرید

قیمت عایق پلیورتان تخته ای

%0
  • تهران جنوب
3
قیمت الیاف سرامیکی تماس بگیرید

قیمت الیاف سرامیکی

%0
  • تهران جنوب
1
قیمت فوم پشم سنگ تماس بگیرید

قیمت فوم پشم سنگ

%0
  • تهران جنوب
4
قیمت عایق الاستومری تماس بگیرید

قیمت عایق الاستومری

%0
  • تهران حومه
1
تولید و پخش انواع بلوک سبک وسنگین ساختمانی تماس بگیرید

شرکت فولاد وصال مشهد ( فروش آهن آلات در خراسان)

در مشهد, آبکوه | خرید و فروش مصالح ساختمانی

با اعتبارت آهن استاندارد خرید کن!
پس از فعال شدن این سرویس برای شما، می توانید بدون پرداخت نقدی، بصورت اعتباری از شرکت فولاد وصال مشهد خرید کنید و کالای موردنظر رو تحویل بگیرید. هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند بصورت اعتباری، تمامی مقاطع فولادی مثل تیر آهن ذوب آهن اصفهان و میلگرد فولاد خراسان (میلگرد نیشابور) رو از ما خرید کند.
شرکت فولاد وصال مشهد یک شرکت بازرگانی آهن و فولاد در استان خراسان رضوی است که در زمینه تولید و فروش و خدمات محصولات فولادی استاندارد فعالیت می‌کند. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای محصولات فولادی در ایران است.
محصولات شرکت فولاد وصال مشهد شامل انواع تیرآهن ذوب اصفهان، میلگرد نیشابور ، ورق ، نبشی ، ناودانی و پروفیل است. این محصولات در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی، خودروسازی، لوازم خانگی و سایر مصارف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
شرکت فولاد وصال مشهد دارای یک شبکه گسترده از فروش و توزیع در استان خراسان رضوی است و محصولات خود را به مشتریان در سراسر خراسان رضوی عرضه می‌کند. شرکت فولاد وصال مشهد یک شرکت مشتری‌محور است و تلاش می‌کند تا بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت دارای یک تیم متخصص و با تجربه است که متعهد به ارائه بهترین کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان است.
شرکت فولاد وصال مشهد همچنین دارای یک سیستم مدیریت کنترل کیفیت است که تضمین کننده کیفیت محصولات و خدمات این شرکت است.
مجوز رسمی فعالیت از اداره ثبت شرکتها، زیر نظر اتحادیه آهن و صنایع پروفیل مشهد ، این شرکت را به یک سیستم رسمی پاسخگو مجهز نموده که با ارائه اسناد و صورتحساب معتبر امنیت خرید شما را تضمین می کند.
شرکت فولاد وصال مشهد یک شرکت پیشرو در صنعت فولاد ایران است و تلاش می‌کند تا نقش مهمی در توسعه این صنعت ایفا کند. این شرکت با ارائه محصولات فولادی با وزن استاندارد و خدمات با کیفیت به مشتریان خود، به دنبال خلق ارزش برای مشتریان، سهامداران و جامعه است. اگر به دنبال محصولات فولادی استاندارد و با کیفیت هستید، شرکت فولاد وصال مشهد یک گزینه عالی برای شما است.
جهت پشتیبانی و مشاوره جهت خرید محصولات با پشتیبان های شرکت فولاد وصال مشهد تماس بگیرید .
ارتباط با ما :
05136903784
09006903784


قیمت آهن درمشهد ، خرید اقساطی آهن در مشهد



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا