این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

فیلتر یونیت SPL 50

در مشهد, آبکوه | لوازم صنعتی

فیلتر صنعتی نفت و یا روغن SPL 50 یک نوع فیلتر است که برای تصفیه و تمیز کردن روغن وسوخت در صنایع مختلف استفاده میشود. فیلتر هیدرولیک به طور عمده در صنایع نفت و گاز و پالایشگاه ها نیروگاه ها صنایع شیمیایی و خودرو سازی استفاده میشوند.

وظیفه اصلی فیلتر spl 50 جداسازی ذرات جامد و آلودگی های مختلف از روغن یا نفت است. این ذرات شامل خاک شن رسوبات فلزات ذرات سخت و دانه های رس است که به صورت تصادفی در روغن یا نفت حضور دارند.

استفاده از فیلتر صنعتی نفت و یا روغن SPL 50 بهبود عملکرد و عمر مفید روغن یا نفت در سامانه های صنعتی را تضمین میکند همچنین استفاده منظم از این فیلترها باعث کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات سامانه های صنعتی مربوط به روغن یا نفت خواهد شد.

لازم به ذکر است که بسته به نوع و کاربرد خاص شما ممکن است نسبت به دستورالعمل های تولید کننده و نیازهای خاص خود برای فیلتراسیون نفت و روغن مشخصات دقیق تری برای Hydraulic filter spl مورد نظر داشته باشید.


فیلتر هیدرولیک، فیلتر SPL، فیلتر spl، SPL 50، spl 50، Hydraulic filter spl،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا