این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

برق صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی برق صنعتی

تکنو پلاتین تماس بگیرید

تکنو پلاتین

%0
  • تهران جنوب
تکنو پلاتین تماس بگیرید

تکنو پلاتین

%0
  • تهران جنوب
1
تیک تولید کننده سینی کابل گالوانیزه تماس بگیرید
تولید کننده سینی  کابل و نردبان کابل تماس بگیرید

ثبات خطا ساخت ایران PAYESH-MR21

در تهران مرکز, امیرآباد | آگهی های خدمات برق صنعتی

مرکز اندازه‌گیری هوشمند PAYESH-M111 و همچنین ثبات خطای PAYESH-MR21 یک مولتی‌متر تابلویی ساخت گروه اِسفا (ESFAGroup) بوده که قابلیت اندازه‌گیری ولتاژ سه فاز و اندازه‌گیری جریان سه فاز‌ محاسبه‌ی توان ظاهری، توان اکتیو و توان راکتیو در تعرفه‌های مختلف فصول گرم و سرد را دارد. این دستگاه‌ها به عنوان پاور آنالایزر سه فاز نیز به کار رفته و می‌توانند پارامتر‌های کیفیت توان شبکه از جمله هارمونیک‌های شبکه تا هارمونیک ۳۱، THD و غیره را اندازه‌گیری نماید. این مرکز اندازه‌گیری همچنین قابلیت تنظیم توابع حفاظتی شامل Under Voltage، Over Voltage ، Over Current ، Reverse Power و ... را دارد. ثبات خطای ساخت داخل پایش دارای پورت USB بوده و قابلیت ثبت وقایع Event Recorder و ماکسیمترMaxiMeter را نیز دارد و ذخیره‌سازی ۵۰۰ رویداد، ثبت مقادیر بیشینه و کمینه پارامتر‌های الکتریکی در بازه‌های زمانی مختلف و قابلیت ذخیره شکل موج کامل جریان ها و ولتاژ های هرفاز از سایر قابلیت‌های این مرکز اندازه‌گیری هوشمند با قابلیت اتصال شبکه و پروتکل مودباس Modbus می‌باشد. دستگاه میتر تابلویی PAYESH با استفاده از بستر‌های RS485 (پروتکل مودباس) و Ethernet می‌تواند به منظور اتوماسیون و ارسال داده مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات بیشتر این محصول در سایت گروه اِسفا به آدرس ESFAGroup.com وجود دارد همچنین کانال و گروه پرسش و پاسخ تلگرام این مجموعه به آدرسt.me/ESFAgroup پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان می‌باشد.


مولتی‌متر تابلویی ، اندازه‌گیری ولتاژ سه فاز ، اندازه‌گیری جریان سه فاز‌، محاسبه‌ی توان ظاهری ، توان اکتیو و توان راکتیو، تعرفه‌های فصول گرم و سرد، پاور آنالایزر سه فاز، محاسبه پارامتر‌های کیفیت توان شبکه، ق

تهران / تهران مرکز / امیرآباد     برق صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا