این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی زبان

تدریس خصوصی ترکی استانبولی تماس بگیرید
آموزش زبان ترکی استانبولی تماس بگیرید
شروع ترم زبان خردسالان بهار 0 تومان

شروع ترم زبان خردسالان بهار

%0
  • تهران غرب
شروع ترم زبان انگلیسی 0 تومان

شروع ترم زبان انگلیسی

%0
  • تهران غرب
2
آزمون تافل تضمینی | دولینگو تضمینی | gre , oet تضمینی تماس بگیرید

آموزش گام به گام غیرحضوری مکالمه زبان چینی با روش شگفت انگیز cchi در 120 روز

در استان قم قم, | آگهی های آموزش زبان

مهم نیست هم اکنون وضعیت تجاری شما چگونه است ؟
مهم نیست جهان در رکود اقتصادی به سر می برد ؟
مهم این است که به موقع تشخیص بدهید اکنون چه موانعی را از سر راه موفقیت مالی کسب و کارتان میتوانید حذف کنید ؟ چراکه شرایط اقتصادی و تجاری جهانی هرچه باشد بنا بر عقیده بسیاری از متخصصان و اساتید امر ، پذیرفتن. اینکه بهترین زمان برای تبدیل تهدیدها به فرصت است . این روزها استقبال شرکتهای تجاری ، صاحبان کسب وکار کوچک ، دانشجویان و جوانان از یادگیری این زبان بیشتر از پیش شده است و آموزشگاه هایی نیز در پی همین امر به تشکیل کلاسهای زبان چینی روی آورده اند.
شرکتهای ایرانی که با شرکتهاو کارخانجات چینی ، قرارداد تجاری دارند برغم اینکه به زبان انگلیسی تسلط دارند اما مجبورند حتما مترجم زبان چینی داشته باشند چرا که بندرت شرکتهای چینی قادر به مکالمه زبان انگلیسی هستند پس چرا این کسب و کار جدید و پرسود را بدست رقیب می سپاریم ؟
لذا با توجه به ضرورت و اهمیت این زبان در عصرحاضر تیم آموزشی طرح اندیشان خلاق بعد از تحقیق و پژوهش از میان منابع آموزش مکالمه زبان چینی برای مخاطبان این زبان ، برآن شد تا با استفاده از منابع معتبر و استاندارد یک دوره آموزشی مکالمه غیرحضوری زبان چینی را تدوین و طراحی کند البته مزیت اصلی این دوره که باعث میشود تا به صراحت بگویم که برای اولین بار در ایران این بسته آموزشی ارائه میشود این است که با نگرش هوش انگیزشی و سیستم یادگیری بدون فراموشی در نظام یادگیری می باشد. امیدواریم بعد از استفاده از بسته cchi بتوانید در بخش صادرات محصولات ساخت داخل به چین فعالیت بیشتری نسبت به واردات داشته باشید. این دوره شامل بیش از 2000 فلش کارت تدوین شده به روش یادگیری انگیزشی در یک بسته شیک و ماندگار و نیز 8 حلقهDVD دروس اختصاصی تصویری cchi که میتوانید براحتی در پلیرخانگی مشاهده کنید به همراه 7 حلقه DVD دروس تکمیلی می باشد.برای استفاده از این مجموعه شگفت انگیز و جذاب به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارید بعد از 120 روز میتوانید به راحتی به زبان چینی مکالمه کنید . اگر بخواهید در کلاسهای حضوری شرکت کنید باید هزینه زیادی را متحمل شوید امابا مجموعه CCHI خیلی کمتر از هزینه واقعی را پرداخت می کنید و در در کنار خانواده باهم و چند نفری زبان چینی را به آسانی یاد بگیرید و اطرافیان خود را متعجب کنید . 280000تومان پرداخت کنید و با پست رایگان دوره استثنایی و شگفت انگیز آموزش زبان چینی با روش cchi در منزل تحویل بگیرید. www.cchi.ir

زبان تجاری فردا را امروز یاد بگیرید و هم از سفرچین خود لذت ببرید و هم کسب و کار خود را ارتقا دهید..


زبان سفربه چین ، ، تحصیل در چین ، ، تور چین ، ، دیدنیهای کشور چین ، شانگهای ، نمایشگاههای گوانگجو ، پوشاک چینی ، ، لوازم چینی ، ، واردات و صادرات با چین ، چینی در خانه ، مکالمه زبان چینی ، زب


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا