این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

توزیع کالا در همین محل

جدیدترین آگهی توزیع کالا

توزیع لاستیک حمید پاکروانان (( ارزان فروش )) تماس بگیرید
نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم تماس بگیرید
ادویه کباب ترکی دونر کباب Doner kebab تماس بگیرید

ادویه کباب ترکی دونر کباب Doner kebab

%0
  • تهران جنوب
پاپینگ بوبا خاویار میوه ای بوبا ژله ای بابلتی تماس بگیرید
1
فروش متریال دکوراسیون داخلی تماس بگیرید

فروش متریال دکوراسیون داخلی

%0
  • تهران مرکز
شرکت زغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت زغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال
تخریب ساختمان و گودبرداری در تهران 0 تومان
شرکت زغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت زغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال

ست های سرویس بهداشتی

در کرج, فردیس | آگهی های خدمات توزیع و پخش کالا

انواع اکسسوری حمام و دستشویی

با استفاده از اکسسوری های کاربردی در سرویس بهداشتی خود و با کمی سبک جدید و خلاقیت در انتخاب اکسسوری به یک حمام یا سرویس بهداشتی زیبا دست پیدا خواهید کرد.

با مجموعه اکسسوری پخش باقرزاده می توانید تمامی لوازمی را که نیاز دارید ست کرده و انتخاب نمائید . این یک راه سریع و آسان برای نظم و ترتیب دادن به حمام و سرویس بهداشتی شما می باشد.

اگر به دنبال یک طراحی خاص و جسورانه می باشد پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگهایی تند و شاد می باشد که باعث هیجان و زیبایی دو چندان در سرویسهای بهداشتی شما می گردد. ولی اگر به دنبال طرحهای مینیمالیستی می باشید بهترین انتخاب شما رنگهایی آرام و خنثی و یا ستهای تشکیل شده از استیل و شیشه بسیار مناسب می باشد که با انتخاب اکسسوری هارمونی دست شما برای هر گونه انتخابی باز می باشد و به راحتی می توانید به طراحی سرویس بهداشتی و حمام خود بپردازید.
اکسسوری سرویسهای بهداشتی و حمام همیشه دارای تنوع و کاربرد می باشد برای اینکه علاوه بر زیبایی کاربردی مناسب هم داشته باشد ، ستهای اکسسوری که انتخاب می کنید بر اساس عملکرد و رنگ مورد علاقه تان باشد.

دقت داشته باشید برای تهیه اکسسوریهای حمام علاوه به جنس کالای مورد نظر به ظاهر آنها نیز توجه داشته باشید . ضمن اینکه تصمیم دارید یک سرویس بهداشتی شیک و زیبا داشته باشید باید نسبت به دکوراسیون مرتبت و کاربردی آن نیز دقت کنید . چرا که اکسسوریهای اضافی و غیرکاربردی باعث بهم ریختگی و نامرتبی حمام و سرویس بهداشتی شما می گردد.
اگر در فضای سرویس بهداشتی نیاز به فضای ذخیره سازی اضافه دارید می توانید از مبلمان (کمدهای دیواری و زمینی) مخصوص برای جاگذاری و ذخیره لوازم سرویس بهداشتی استفاده کنید.

همانطور که می دانید در فضای سرویس بهداشتی لوازم کاربردی زیادی موجود است که همه باید در دسترس باشد و مورد استفاده روزمره قرار می گیرند که با استفاده از اکسسوریهای مخصوص می توانید علاوه بر جاگذاری مناسب به مرتب بودن سرویس بهداشتان کمک کنید.

یکی دیگر از اکسسوریهای مهمی که در هر سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد سطلهای مخصوص حمام و سرویس بهداشتی می باشد . سطلهای سرویس بهداشتی در مدلها و سایزها و رنگهای متفاوت وجود دارد و بنا به سلیقه و ظاهر سرویس بهداشتی تان قادر خواهید بود انتخاب مناسبی را داشته باشید.

• کیفیت و تنوع محصولات

• طرح های درجه یک
• قیمت عالی
• ارسال به سراسر کشور
• فروش جزئی و کلی

فروش آنلاین و حضوری



• مشاورین ما می توانند شما را به بهترین نحو ممکن برای انجام خریدی با کیفیت و ارزان راهنمایی کنند.



در صورت عدم پاسخگویی 09309135303 پیام ارسال کنید.


ست های سرویس بهداشتی، اکسسوری سرویس بهداشتی، تولید و پخش کاشی و سرامیک، سرامیک نانو پولیش، سرامیک جدید



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا