این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تورهای داخلی در همین محل

جدیدترین آگهی تورهای داخلی

1
تور 2 روزه ییلاقات ماسال پا به پا سفر 1,499,000 تومان
تور داخلی ( کیش، مشهد، قشم ، چابهار ) تماس بگیرید
2
زورایران Zuriran تماس بگیرید

زورایران Zuriran

%0
  • تهران شمال
تور مشهد 2,350,000 تومان

تور مشهد

%0
  • سنندج

تور کویر مصر 2/5 روزه وی آی پی | پاییز 1402 | فول وی آی پی

در تهران مرکز, کارگرجنوبی | تورهای داخلی

هر هفته تور کویر مصر با آژانس مسافرتی سفرهای دور ونزدیک
دقت کنید که مسیر دسترسی به کویر مصر بسیار دشوار است و حدود 770 کیلومتر طول دارد. قطعا شما با وجود توقف‌هایی که خواهید داشت، حدود 12 ساعت در راه می‌مانید. پیمودن این مسیر به تنهایی واقعا کسل کننده خواهد بود. به علاوه اینکه رانندگی در جاده‌های بیابانی نیاز به تخصص خاصی دارد و در ضمن راننده را سریعا خسته می‌کند. اما در مورد سفر به کویر و کویرنوردی، باید بدانید که نیاز به وسایل نقلیه شاسی بلند یا همان SUV خواهید داشت. به علاوه اینکه در کویرهای ایران، نیاز به راهنمای خبره واقعا احساس می‌شود.
تور کویرگردی به خودی خود اصلا خطرناک نیست. اما اگر در مورد کویر اطلاعات کافی نداشته باشید، امکان گم کردن مسیر بازگشت و ماندن در کویر نیز وجود خواهد داشت. همچنین اگر درست در مورد موقعیت مکانی کویری که در آن هستید، اطلاع نداشته باشید، ممکن است حیوانات و حشرات مختلف به شما حمله کنند. به همین خاطر اگر قصد دارید سفر شما به کویرهای ایران تبدیل به یک سفر خاطره‌انگیز و شیرین شود، باید به صورت گروهی یا همراه تور سفر کنید.
در حال حاضر تور کویر مصر به صورت دو و نیم روزه برگزار می‌شود. در این تور، شما حدود ساعت هشت شب از تهران حرکت خواهید کرد. در میانه مسیر، شام خود را میل کرده و کمی استراحت می‌کنید. فردای آن روز حدود هشت صبح به کویر مصر خواهید رسید. بعد از صرف صبحانه کمی در روستای مصر گشت و گذار خواهید کرد و به شترسواری در دل کویر می‌روید. بعد از صرف نهار، به سمت روستای گرمه حرکت خواهید کرد تا غروب آفتاب را در قاب دریاچه نمک خور ببینید. سپس مجددا به سمت اقامتگاه بوم گردی کویری باز می‌گردید و شام را میل می‌کنید. روز بعد می‌توانید به دیدن رمل‌های شنی بروید و حسابی با آفرود سواری خودتان را سرگرم کنید. نهایتا پس از میل کردن نهار به تهران باز خواهید گشت.
این یک مجموعه کامل، ایمن و راحت برای سفری خاطره انگیز در دل کویر مصر خواهد بود. در این تور شما می‌توانید آرامش را حس کنید. حتی خانواده را همراه خودتان به کویر بیاورید و نگران هیچ چیز نباشید.تور کویر مصر با اتوبوس وی آی پی پیشنهاد سفرهای دور و نزدیک برای یک سفر خاطره انگیز به شماست.
کویر مصر واقع در منطقه خور و بیابانک استان اصفهان، از بهترین مقصدهای گردشگری و طبیعت‌گردی برای دوستداران این زیبایی بی‌حدوحصر است. تپه‌های شنی در نزدیکی روستای مصر و همین طور وجود شترها و خودروهای مخصوص کویرنوردی، چنان جذابیتی به این منطقه داده‌ که باعث جلب گردشگران داخلی و خارجی زیادی شده‌اند. همین ویژگی‌ها دلیل خوبی هستند تا بدون صرف هزینه‌های زیاد و سفر به کشورهای دیگر، گشت‌وگذار در کویر و لذت‌بردن از این طبیعت بکر را در برنامه خود قرار دهید.
معرفی کویر مصر
کویر مصر یکی از جاهای دیدنی مصر در استان اصفهان است و یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعت ایران و از محبوب‌ترین مقاصد اهالی طبیعت گردی و کویرنوردی محسوب می‌شود. این کویر زیبا، توسط رشته کوه‌هایی از جانب غرب، جنوب غرب و جنوب شرق محاصره شده است که بخشی از سلسله جبال کوه‌های فلات مرکزی ایران به حساب می‌آید. کویر مصر در گودال‌هایی طبیعی در کوهپایه‌های این کوه، تپه‌های ماسه‌ای زیبایی را تشکیل داده که هدف گردشگری و کویرنوردی قرار گرفته است. مردم مصر در سال‌های اخیر و به‌خصوص در ایام گردشگری، بیشتر به مشاغل مربوط به اسکان و خدمات به مسافران مصر می‌پردازند. شهرت کویر مصر زندگی آنان را نیز تغییر داده است؛ اما پیش از این، بیشتر به کشاورزی و دامداری مشغول بودند و در کنار کاشت زعفران و گندم، به پرورش شتر نیز اشتغال داشتند.


تور کویر ، تور کویر مصر ، کویر مصر ارزان ، تخفیف تور کویر مصر ، تور کویر گردی ، تور شاد کویر ، تور یکروزه کویر، تور کویر چند روزه ، تور کویر مصر دو روزه ، تور کویر مصر چند روزه ، تور کویر مصر کویر مصر

تهران / تهران مرکز / کارگرجنوبی     تورهای داخلی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا