این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

سنگ نمک سفید آذرخش کویر تماس بگیرید

سنگ نمک سفید آذرخش کویر

%0
  • سمنان سمنان
سنگ نمک آبی آذرخش کویر گرمسار تماس بگیرید

سنگ نمک آبی آذرخش کویر گرمسار

%0
  • سمنان سمنان

تورهای داخلی در همین محل

جدیدترین آگهی تورهای داخلی

1
تور 2 روزه ییلاقات ماسال پا به پا سفر 1,499,000 تومان
تور داخلی ( کیش، مشهد، قشم ، چابهار ) تماس بگیرید
2
زورایران Zuriran تماس بگیرید

زورایران Zuriran

%0
  • تهران شمال
تور مشهد 2,350,000 تومان

تور مشهد

%0
  • سنندج

تور یکروزه کویر ابوزیدآباد | پاییز 1402

در تهران مرکز, کارگرجنوبی | تورهای داخلی

تور کویرابوزیدآباد با آژانس سفرهای دور و نزدیک

کویر ابوزیدآباد کجاست؟


کویر ابوزیدآباد بخشی از بیابان بزرگ بند ریگ در شمال ابوزیدآباد و شمال شرقی کاشان است و از جاهای دیدنی کاشان محسوب می‌شود. ابوزید نیز مثل هر تکه‌ دیگر از کویر، اوج زیبایی خود را در سکوت عمیق، لابه‌لای تپه‌های شنی داغ روانش و چشم‌اندازهای وسیع و بی‌نظیرش پنهان کرده است. کویر ابوزیدآباد در کنار دیگر جاذبه‌های کویری ایران، مانند کویر مرنجاب و کویر مصر از محبوب‌ترین مقصدهای کویری برای گردشگران علاقه‌مندان به این نوع جاذبه‌ها است. ابوزیدآباد پایتخت گویش‌های کهن ایران است و گویش بیذوی و همچنین فرهنگ مردمان این منطقه، جزو مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری آن محسوب می‌شود.در تور کویر ابوزیدآباد یکروزه و یک و نیم روزه با سفرهای دور و نزدیک همراه باشید.



مسیر دسترسی به کویر ابوزیدآباد

فاصله تهران تا کویر ابوزید آباد تنها در حدود ۲۷۰ کیلومتر است و با سه ساعت رانندگی از تهران می‌توانید به کویر ابوزید آباد در نزدیکی کاشان برسید. دسترسی به کویر ابوزید آباد از دیگر شهرهای کشور نیز از طریق شهرهای نطنز و کاشان صورت می‌گیرد. پس با توجه به محل اقامت‌ خود می‌توانید بهترین راه برای رسیدن به یکی از این دو شهر را انتخاب کنید.
برای رفتن به این کویر از تهران، لازم است از خروجی‌های جنوبی شهر به‌سمت اتوبان قم بروید و تا کاشان برانید. در شهر کاشان بالاتر از میدان بسیج، از بلوار ملاصدرا به مسیر انحرافی راست وارد شوید. پس از طی ۳۰ کیلومتر در این مسیر به کویر ابوزید آباد می‌رسید. در طول مسیر تابلوهای راهنما شما را هدایت می‌کنند. فاصله مناسب کویر ابوزید آباد تا تهران و مسیر دسترسی آسان آن، گردشگران زیادی را به این منطقه جذب می‌کند.

آدرس کویر ابوزید آباد: استان اصفهان، ۳۰ کیلومتری شرق کاشان، کویر ابوزید آباد


دیدنی‌های کویر ابوزیدآباد

جاذبه‌های دیدنی منطقه کویری ابوزید آباد بیشتر در شمال آن و در امتداد جاده خاکی به طول ۲۵ کیلومتر واقع شده‌اند. در فاصله‌ حدود هشت کیلومتری شهر، رمل‌های ماسه‌ای و تپه‌های شن روان هویدا می‌شوند؛ ولی برای رفتن به تپه‌های بزرگ‌تر و زیباتر باید مسیر کویر و کنار گذر دریاچه نمک چال عروس را طی کنید.
کویر ابوزید آباد بخش کوچکی از بیابان بزرگ «بند ریگ» را تشکیل می‌دهد و علاوه بر جذابیت طبیعی بالایی که دارد، ب واسطه آثار تاریخی و باستانی که در خود جای داده است، شهرت دو چندان دارد. بسیاری از گردشگران در سفر به کویر ابوزید آباد با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری در آن برای بازدید از اماکن تاریخی نزدیک به این کویر نیز برنامه‌ریزی می‌کنند. از بهترین جاهای دیدنی نزدیک کویر ابوزید آباد می‌توان به «قلعه کرشاهی»، «کوه یخاب»، «روستای ابیانه»، «آب‌انبار صفوی»، «شهر زیر زمینی اویی» و «شهر تاریخی نوش آباد» اشاره کرد.


کویر ، ابوزیدآباد، شهر زیرزمینی، شهر اویی، کاشان، کویر کاشان، شهر زیر زمینی، شهر اویی، کویر ابوزیدآباد، تور کویر، کویر کاشان، کویر مرنجاب، کویر ورزنه، کویر ابوزیدآباد ارزان، تور کویر ابوزیدآباد ارزان، تور کویر یکرو

تهران / تهران مرکز / کارگرجنوبی     تورهای داخلی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا