این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چاپ و تبلیغات در همین محل

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

1
چاپ رادیکال 1,000 تومان

چاپ رادیکال

%0
  • اصفهان
 استیکر دکوراسیون داخلی شبرنگ سند بلاست مات کن تماس بگیرید
پرینت و صحافی بهزاد تماس بگیرید

پرینت و صحافی بهزاد

%0
  • تهران مرکز
مجموعه چاپ شاهان تماس بگیرید

مجموعه چاپ شاهان

%0
  • مشهد
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز
1
چاپ کارت پرسنلی شناسایی 0 تومان

چاپ کارت پرسنلی شناسایی

%0
  • تهران مرکز

چاپ عکس روی تی شرت فوری | چاپ تیشرت ارزان اسپان

در تهران مرکز, خواجه نصیر | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

چاپ روی تیشرت طرح دلخواه و ارزان:
چاپ تیشرت تبلیغاتی یکی از مهمترین و اصلی ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید. استفاده از تیشرت تبلیغاتی هم در نمایشگاه ها و هم در شرکت ها میتواند بازدهی خوبی برای هر کسب و کاری داشته باشد.چاپ تیشرت یا چاپ لباس با استفاده از روش سابلیمیشن هم یک روش ایده آل است چرا که در این روش تبلیغات به صورت مستقیم در پارچه منتقل می شود و حتی بعد از شست و شو نیز این تبلیغات بر روی تیشرت از بین نمی رود. این گزینه یک انتخاب مناسب برای چاپ تبلیغات تان است.

چاپ تیشرت مشکی:

برای چاپ تیشرت مشکی به علت بافت تیره پارچه از روشهای چاپ بر روی تیشرت سفید نمی توان بهره برد زیرا چاپ انجام شده باید قدرت پوشش دهی روی بافت تیره لباس را داشته باشد و طرح چاپ شده از وضوح و مقاومت لازم برخوردار باشد.بنابراین برای چاپ روی تی شرت مشکی از روشهای چاپ مستقیم ، چاپ دی تی اف (DTF) ، چاپ لیبل پارچه ای و چاپ کاتری استفاده می شود.

چاپ تیشرت ارزان است که اغلب برای مصارف تبلیغاتی، هدیه‌ای، لباس‌های تیمی و همچنین برای طراحی هایی که با تصاویر گرافیکی پیچیده و جذاب استفاده می‌شود کاربرد دارد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.


چاپ عکس روی تی شرت فوری ، چاپ تیشرت ارزان اسپان، ، دستگاه چاپ تیشرت، بهترین چاپ روی تیشرت، چاپ تیشرت اصفهان، قیمت دستگاه چاپ روی تیشرت، چاپ تیشرت طرح دلخواه

تهران / تهران مرکز / خواجه نصیر     چاپ و تبلیغات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا