این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر تماس بگیرید

هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر

%0
  • تهران تهران مرکز
فهیم گرافیک ( طراحی / عکاسی تبلیغاتی / چاپ ) تماس بگیرید
نوارچسب کاغذی 2 سانتیمتر تماس بگیرید

نوارچسب کاغذی 2 سانتیمتر

%0
  • تهران تهران مرکز

چاپ و تبلیغات در همین محل

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

سررسید 1403 تقویم 1403 چاپ و تبلیغات هدایای مدیریتی

در اصفهان, کوله پارچه | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

سالنامه پرتو

مجتمع چاپ و تبلیغات پرتو واحد تولید سالنامه و سررسید ، تقویم رومیزی و هدایای تبلیغاتی، با سابقه ای بیش از بیست سال در تولید تخصصی سررسید و تقویم همراه با بهره گیری از متخصصین در زمینه طراحی و تولیدات هدایای تبلیغاتی سررسید و تقویم رومیزی ،

هر ساله از اوایل آذرماه آماده ارائه هدایای تبلیغاتی ، سررسیدهای اروپایی و وزیری در تنوع بسیار بالا و همچنین تقویم های چوبی، ساده و... می باشد.
در سال 1403 نیز سفارشات تقویم و سررسید به صورت عمومی و اختصاصی آماده ارائه می باشد.

هدایای تبلیغاتی

ست های مدیریتی نیز از جمله تولیدات با تیراژ بالا توسط سالنامه پرتو می باشد. که قابلیت اختصاصی سازی نیز دارند.
بهتر است بدانید مجموعه چاپ و تبلیغات پرتو انواع سفارشات چاپی با تیراژ بالای 1000 عدد و در نوع اختصاصی سازمان ها و ارگان ها را نیز انجام می دهد.
در نتیجه صاحبین کسب و کار می توانند علاوه بر هدایای تبلیغاتی، سفارشات چاپی و طراحی گرافیک خود را نیز با خیالی آسوده به صورت یک مجموعه به صورت کامل سفارش دهند.

تحویل سفارشات 1403

تحویل به موقع و بسته بندی مناسب از جمله خصوصیات بارز این مجموعه بعد از کیفیت و قیمت مناسب می باشد. بهتر است بدانید که ارسال سفارشات به سراسر ایران امکان پذیر است و ثبت سفارش نیز به صورت آنلاین و حضوری در دفتر مرکزی انجام می گیرد.

مجتمع چاپ و تبلیغات پرتو برای راحتی خرید از مجموعه خود علاوه بر سایت اصلی این مجموعه در سالهای اخیر اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی مخصوص خود فروشگاه اینترنتی پرتوبای نموده است.

همانطور که از نام فروشگاه اینترنتی پرتو بای مشخص است این یک فروشگاه خرید از سالنامه پرتو است چه به صورت تک و چه به صورت عمده می توانید سفارشات خود را در فروشگاه اینترنتی پرتو بای ثبت کنید.

سفارشات اختصاصی سررسید 1403 و تقویم 1403

مجتمع چاپ و تبلیغات سالنامه پرتو صفر تا صد طراحی چاپ و تبلیغات را به عهده می گیرد بهتر است برای سفارشات اختصاصی خود قبل از بهمن ماه اقدام کنید تا به شلوغی آخر سال برخورد نکنید و به راحتی بتوانید به موقع سفارشات خود را دریافت کنید.

جهت سفارشات اختصاصی و عمده می توانید با شماره های 36633395-031 و 09126887680 و 09131148828 تماس و در شبکه های اجتماعی پیغام بگذارید.


خرید سررسید، سررسید 1403، تقویم 1403، تقویم و سررسید تبلیغاتی، تبلیغات اختصاصی، چه سررسیدی بخریم؟، سالنامه اختصاصی، طراحی گرافیک، خرید سررسید 1403، خرید تقویم رومیزی 1403


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا