این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آرایشگاه حیوانات | گرومینگ تماس بگیرید

آرایشگاه حیوانات | گرومینگ

%0
  • تهران تهران شمال

تعمیر لوازم در همین محل

جدیدترین آگهی تعمیر لوازم

1
تعمیر رسیور مدیااستار در محل 09355818395 0 تومان

تعمیر رسیور مدیااستار در محل 09355818395

%0
  • تهران شمال
1
تعمیر رسیور در غرب تهران ۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395 تماس بگیرید

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395

%0
  • تهران شمال
1
تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395 تماس بگیرید

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395

%0
  • تهران شمال
1
 تعمیرات رسیور در محل، غرب تهران سیامک:۰۹۳۵۵۸۱۸۳۹۵ تماس بگیرید
1
نمایندگی تخصصی تعمیرات ارگ ، کیبورد پیانو دیجیتال تماس بگیرید

تعویض باتری اپیلیدی فیلیپس

در تهران مرکز, اسکندری | آگهی های خدمات تعمیر لوازم

دستگاه اپیلیدی، قاتل موهای زائد است. از جمله برند های مطرح و محبوب اپیلیدی، برند فیلیپس می باشد. اگر اپیلیدی شما از نوع بدون سیم یا باتری دار باشد، یکی از مشکلاتی که ممکن است برای اپیلیدی شما اتفاق بیافتاد اشکال در موارد موبوط به باتری است. در طولانی مدت ممکن است باتری اپیلیدی شما دوام خود را است دست بدهد و نتواند برای زمان مناسبی شارژ نگه دارد یا ممکن است باتری اپیلیدی شما شارژ نشود. در این زمان شما نیاز به تعویض باتری اپیلیدی فیلیپس خود دارید. اگر میخواهید دستگاهتان مانند روز اول کار کند توصیه می کنیم از باتری اورجینال و اصلی برای تعویض باتری خود استفاده کنید. برای تهیه قطعات اصلی و انجام تعمیرات به طور اصولی بهترین کار مراجعه به نمایندگی برند فیلیپس است.
هزینه تعویض باتری اپیلیدی فیلیپس
زمانی که عملکرد اپیلیدی شما کاهش پیدا می کند شاید به فکر خرید یک اپیلیدی جدید بیافتید اما لازم است که بدانید تعویض باتری اپیلیدی یک گزینه بسیار منطقی و به صرفه است چرا که با هزینه بسیار کمتر می توانید دوباره از اپیلیدی خود استفاده کنید. دقت کنید که باتری ضعیف شده نه تنها عملکرد را کاهش می دهد بلکه به موتور اپیلیدی نیز فشار می آورد به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از ضرر بیشتر، در سریع ترین زمان اقدام به تعویض باتری اپیلیدی خود کنید. به این نکته توجه داشته باشید که باتری یکی از مهم ترین قطعات اپیلیدی است و مهم است که باتری جدید کیفیت پایین تری نداشته باشد و بهترین گزینه، جایگزینی با قطعات اصلی است.
در پایان
اگر باتری اپیلیدی شما دچار مشکل شده و به دنبال یک مرکز معتبر برای حل این مشکل هستید، تعمیرات نصیری نمایندگی خدمات پس از فروش بسیاری از برند های مطرح بازار از جمله فیلیپس، موزر و... است و به همین دلیل شما می توانید تعویض باتری اپیلیدی خود را با خیال راحت به تعمیرات نصیری بسپارید. در تعمیرات نصیری از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات مصرفی استفاده می شود و متخصصین در تعمیرات نصیری خدمات کاملی را در زمینه تعمیرات به شما ارائه می دهند


ریش تراش، ریشتراش ، موزراپیلیدی ، بابلیس ، سشوار ، اتو مو ، سشوار ، سشوار چرخشی ، سشوار معمولی، مسواک برقی، شش تیغ ، سه تیغ ، ماشین اصلاح ، ماشین موزر ، ماشین اصلاح فیلیپس ، موزر فیلیپس

تهران / تهران مرکز / اسکندری     تعمیر لوازم در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا