این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تدریس خصوصی در همین محل

جدیدترین آگهی تدریس خصوصی

آیلتس سریع 0 تومان

آیلتس سریع

%0
  • تهران شمال
تدریس کیفی انگیزشی ریاضی و فیزیک تماس بگیرید
تدریس خصوصی زبان انگلیسی از متوسطه تا آیلتس تماس بگیرید
تدریس خصوصی ریاضی قم تماس بگیرید
آموزشگاه علمی آزاد پیوندعلوم تهرانسر 0 تومان

گروه حل مسائل المپیاد ریاضی

در تهران مرکز, انقلاب | تدریس خصوصی

سلام وقتتون بخیر
گروه تلگرامی حل مسائل المپیاد ریاضی با هدف رشد و ارتقاء مهارت‌های حل مسائل المپیاد ریاضی برای دانش آموزان به تازگی ایجاد شده است.
مسائل و مباحث مطرح شده در این گروه عموماً در سطح مرحله دوم المپیاد ریاضی ایران و المپیاد جهانی ریاضی و انتخاب مسائل و راه حل‌ها تا حد ممکن (با توجه به محدودیت‌های فضای مجازی) به صورت کاملاً هدفمند و نظام‌مند هست. در این گروه، هر روز یک مسئله، در زمینه مباحث مختلف المپیاد ریاضی (جبر، ترکیبیات، هندسه، نظریه اعداد) ارسال میشه و پاسخ مسئله روز قبل در گروه ارسال میشه. همچنین سعی میشه مطالب آموزشی، مقالات، مراجع، منابع و کتابهای مفیدی رو که امکان انتشار اونها وجود داره، در گروه ارسال کنیم.
ضمناً فضایی در گروه برای رفع اشکال و ارسال نظرات برای اعضاء وجود داره. برای عضویت و دریافت لینک گروه به شماره 09338781585 در تلگرام پیام بدید. متشکرم.
امیدوارم این تلاش ما برای همه دانش آموزان ایران در راستای افزایش توانمندی‌ها و دانش و مهارت‌های ریاضی آنها در چارچوب المپیاد ریاضی مفید باشه.


المپیاد ریاضی

تهران / تهران مرکز / انقلاب     تدریس خصوصی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا