این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آرایشگاه حیوانات | گرومینگ تماس بگیرید

آرایشگاه حیوانات | گرومینگ

%0
  • تهران تهران شمال

تعمیر لوازم در همین محل

1
نمایندگی تخصصی تعمیرات ارگ ، کیبورد پیانو دیجیتال تماس بگیرید
1
خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی کیبورد ارگ تماس بگیرید
سرویس و تعمیر تصفیه هوا و بخور سرد تماس بگیرید

سرویس و تعمیر تصفیه هوا و بخور سرد

%0
  • تهران مرکز
سرویس و تعمیر تخصصی تردمیل باشگاهی و خانگی درمحل تماس بگیرید
سرویس و تعمیر تجهیزات ورزشی , تردمیل , ماساژور تماس بگیرید
تعمیرات تخصصی آداپتور و برد تغذیه انواع کنسول بازی تماس بگیرید
تعمیر تخصصی پاور PS5 تماس بگیرید

تعمیر تخصصی پاور PS5

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی تعمیر لوازم

1
نمایندگی تخصصی تعمیرات ارگ ، کیبورد پیانو دیجیتال تماس بگیرید
1
خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی کیبورد ارگ تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور تماس بگیرید

تعمیر رسیور

%0
  • تهران مرکز
1
تعمیر رسیور ویمکس آذرخش 09027171902 تماس بگیرید

تعمیر رسیور ویمکس آذرخش 09027171902

%0
  • تهران غرب
1
تعمیر رسیور در شمال تهران آذرخش 09027171902 تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور در تهرانپارس آذرخش 09027171902 تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور در اندیشه آذرخش 09027171902 تماس بگیرید

تعمیر رسیور در اندیشه آذرخش 09027171902

%0
  • تهران حومه
1
تعمیر رسیور در نارمک آذرخش 09027171902 تماس بگیرید

تعمیر رسیور در نارمک آذرخش 09027171902

%0
  • تهران شرق

تعمیرات ریش تراش با همه برندها

در تهران مرکز, جمهوری | آگهی های خدمات تعمیر لوازم

دلیل خرابی ماشین ریش تراش های شارژی
عمده ترین دلیلی که باعث خرابی ماشین های ریش تراش شارژی می شود معمولا ضعیف شدن باتری آنهاست. این نوع ریش تراش ها باتوجه به اینکه معمولا در آرایشگاه های مردانه استفاده می شوند به طور کامل در هر نوبت شارژ، شارژ نمیشوند و همین نصفه و نیمه شارژ شدن آنها سبب خرابی و کاهش عملکرد باتری آنها می شود. در این شرایط بهترین راهکار برای تعمیر ماشین ریش تراش شارژی تعویض باتری آن با یک باتری نو و اصلی است.
کند شدن تیغه اصللاح
مشکلات دیگری که ریش تراش ها با آن ممکن است رو به رو شوند کند شدن تیغه آنهاست. کند شدن تیغه سبب می شود که یا موها را به طور کلی کوتاه نکند و یا سبب گاز گرفتی پوست و کندن موها و اعمال درد بسیار زیاد شود. در صورتی که ماشین ریش تراش شما نیز کند شده است دو راهکار برای بازگردانی کارایی آن وجود دارد. راهکار اول تمیز کردن و تیز کردن مجدد تیغه آن است که هزینه کمتری را در بر خواهد داشت و راهکار دوم در صورت نتیجه بخش نبودن راهکار اول، تعویض تیغه اصلاح خواهد بود.
سوختن موتور ماشین ریش تراش
یکی دیگر از مواردی که منجر به خراب شدن ماشین ریش تراش شما می شود سوختن موتور آن است. موتور ماشین ریش تراش ها معمولا حاوی یک سیم پیچ است که نیروی لازم برای کار ماشین ریش تراش را فراهم میکند. به دلایلی از جمله فشار بیش از حد و یا کار کرد طولانی مدت ممکن است این سیم پیش عملکرد خود را از دست داده و دیگر همانند گذشته نیرو رسانی لازم را جهت کار ماشین ریش تراش را انجام ندهد. در چنین شرایطی میتوان با تعمیر سیم پیچ عملکرد آن را بهبود بخشید و یا با تعویض موتور همانند گذشته از آن استفاده کرد.
آب خوردگی ماشین ریش تراش
بسیاری از ماشین های ریش تراشی که امروزه تولید می شوند را میتوان در حمام و محیط مرطوب استفاده نمود. همچنین دو قابلیتی بودن آنها نیز این امکان را برای شما فراهم میکند تا هم در زمانی که صورتتان خشک است از آنها استفاده کنید و هم پس از استحمام در صورتی که نیاز به اصلاح ریش داشتید بتوانید از آنها استفاده کنید. این در حالی است که برخی دیگر از ماشین های ریش تراش این قابلیت را نداشته و در صورتی که در محیط مرطوب از آنها استفاده شود خراب می شوند و میبایست آنها را تعمیر نمود.
برای تعمیر ماشین ریش تراش به کجا مراجعه کنیم؟
همانطور که گفتیم تعمیر ماشین ریش تراش امری تخصصی است و بهتر است توسط متخصص این عرصه انجام شود. یکی از جمله مجموعه هایی که در این زمینه فعال بوده و میتوانید برای تعمیر ماشین ریش تراش خود به آن مراجعه کنید مجموعه تعویض شه است، برای دریافت شرایط تعمیر و هماهنگ کردن زمان برای تحویل دستگاه خود میتوانید به سایت این مجموعه به آدرس https://tamirshe.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره 02166721683 تماس حاصل فرمایید.


ریش تراش، ریشتراش ، موزراپیلیدی ، بابلیس ، سشوار ، اتو مو ، سشوار ، سشوار چرخشی ، سشوار معمولی، مسواک برقی، شش تیغ ، سه تیغ ، ماشین اصلاح ، ماشین موزر ، ماشین اصلاح فیلیپس ، موزر فیلیپس

تهران / تهران مرکز / جمهوری     تعمیر لوازم در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا