این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چاپ و تبلیغات در همین محل

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

 استیکر دکوراسیون داخلی شبرنگ سند بلاست مات کن تماس بگیرید
پرینت و صحافی بهزاد تماس بگیرید

پرینت و صحافی بهزاد

%0
  • تهران مرکز
مجموعه چاپ شاهان تماس بگیرید

مجموعه چاپ شاهان

%0
  • مشهد
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز
1
چاپ کارت پرسنلی شناسایی 0 تومان

چاپ کارت پرسنلی شناسایی

%0
  • تهران مرکز

چاپ لیوان ارزان-تهران-نوین گرافیک

در تهران مرکز, خواجه نصیر | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

خرید و چاپ لیوان ماگ تبلیغاتی ارزان:
چاپ روی لیوان بخش بزرگی از خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک را تشکیل می دهد. قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ ماگ از مزیت های لیوان تبلیغاتی سرامیکی می باشد.چاپ لیوان سرامیکی یک کالای تبلیغاتی محبوب و طولانی مدت هستند که می توانند در خانه، محل کار یا مدرسه استفاده شوند. چاپ لوگو روی لیوان اغلب بیشتر از سایر اقلام تبلیغاتی نگهداری می شوند و ارزش طولانی مدتی را برای کسب و کار یا سازمان فراهم می کنند.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی محبوب و موثر هستند، زیرا سطح بالایی از قرار گرفتن در معرض نام تجاری را ارائه می دهند و برای گیرنده مفید هستند.

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ روی لیوان حرارتی یا جادوئی به دلیل جذابیت ذاتی، یکی از لیوان های پرطرفدار در بازار ایران می باشد. لیوان جادویی در ابتدا مشکی رنگ بوده و طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از آنکه در این لیوان ها آب جوش و یا چایی داغ ریخته شودروی سطح لیوان ظرف چند ثانیه عکس چاپ شده نمایان میشود.

قیمت لیوان تبلیغاتی با توجه به مدل لیوان می باشد که جهت اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید در واتساپ و یا تلگرام مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک به ما پیام 09904534705 دهید. یا تماس بگیرید.


چاپ لیوان تبلیغاتی ، انواع ماگ تبلیغاتی، ، چاپ لیوان ارزان، قیمت چاپ عکس روی لیوان، چاپ لیوان کاغذی، آموزش چاپ عکس روی لیوان ، دستگاه چاپ لیوان، چاپ روی لیوان تهران،

تهران / تهران مرکز / خواجه نصیر     چاپ و تبلیغات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا