این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات صنعتی در همین محل

چیپ آلفا 0 تومان

چیپ آلفا

%0
  • تهران مرکز
نمایندگی پخش محصولات هیوندا 0 تومان

نمایندگی پخش محصولات هیوندا

%0
  • تهران مرکز
نمایندگی پخش محصولات هیوندا 0 تومان

نمایندگی پخش محصولات هیوندا

%0
  • تهران مرکز
نمایندگی پخش محصولات هیوندا 0 تومان

نمایندگی پخش محصولات هیوندا

%0
  • تهران مرکز
   فروش مواد خام پلاستیک صنعتی و مهندسی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

چوب ترمووود

در تهران مرکز, اسکندری | خدمات صنعتی

شرکت رسپینا چوب راشین تامین کننده متریال چوب ترمووود و چوب پلاست ، همچنین مجهز به کوره تولید چوب ترمووود همکاری مستمر و مداوم با سازندگان و کارفرمایان سراسر کشور را در رزومه کاری خود دارد.
انجام پروژه های نمای بیرونی ساختمان ، سونا خشک ، روف گاردن ، آلاچیق مدرن، فلاور باکس ، تایل های ترمووود ، ترمووال تخصصی ترین فعالیت های شرکت رسپینا چوب راشین خواهد بود. اجرای روف گاردن ساده استخر آلاچیق آلاچیق ترموود با توجه به ساختار چوبها و خاصیت ضد آب بودن، کلیه محصولات ترمووود، برای نماهای داخلی و خارجی قابل استفاده خواهد بود، نکنه قابل تامل و تخصصی، استفاده از این محصولات بستگی به نوع سفارش دهی، پروژه میباشد که از چه مقطع چوب ترمووود، استفاده گردد، و هر نوع چوب، کارایی مخصوص به خود را دارا میباشد. با مشخص شدن محل اجرای ترموود یا چوب پلاست در ساختمان، کارشناسان به شما در مورد مقطع چوب، متراژ و نحوه اجرای آن مشاوره داده و با توجه به وضعیت آب و هوایی شهر شما، مقطع چوب مناسب را به شما پیشنهاد میدهند. پس از مشخص متراژ و باقی موارد مرحله بعد انتخاب رنگ ترموود است. ما انواع و اقسام رنگ های مختلف ترموود را به شما ارائه میدهیم و شما به سلیقه خود میتوانید هر رنگی را که مایل هستید انتخاب نمایید. علاوه بر این میتوانید از تیم ما جهت انتخاب رنگ کمک بگیرید تا با تجربه کاری که سالیان سال کسب کرده‌اند رنگ مناسب نمای ساختمان را به شما پیشنهاد دهند. علاوه بر اینها شما میتوانید طراحی کامل نمای ساختمان را هم به ما بسپارید تا ما با تجربه کاری و تخصصی که در این زمینه داریم از صفر تا صد نمای ساختمان شما را طراحی نماییم. بعد از مشخص شدن متراژ و مقطع چوب مورد نظر، مرحله رنگ چوب آغاز میشود. دو دست رنگ با فاصله زمانی ۲۴ ساعت به چوب زده میشود تا رنگ چوب کاملا
شماره همراه 09122244128
تلفن ثابت 02122734998
ایمیل respenawood@gmail.com
نام و نام خانوادگی حسن شعبانی
نام واحد تجاری رسپینا چوب راشین
استان تهران
آپارات رسپینا چوب
سایت www.respinawood.info
اینستاگرام Respinawood

آدرس : بالاتر از چهار راه جهان کودک قبل از پل میرداماد نبش سپیدار پلاک ۵۹ واحد ۹ پایین ساختمان بانک پارسیان


قیمت ترمووود پلاستیکی، رنگ مخصوص چوب ترمووود، تولید و فروش چوب ترمووود

تهران / تهران مرکز / اسکندری     خدمات صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا