این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

بسته بندی در همین محل

جدیدترین آگهی بسته بندی

دستگاه چسب زن کارتن بزرگ تماس بگیرید

دستگاه چسب زن کارتن بزرگ

%0
  • تهران مرکز
دستگاه چسب زن کارتن بزرگ تماس بگیرید

دستگاه چسب زن کارتن بزرگ

%0
  • تهران مرکز
چاپ جعبه دستمال کاغذی تماس بگیرید

چاپ جعبه دستمال کاغذی

%0
  • تهران مرکز
چاپ و تولید جعبه دستکش تماس بگیرید

چاپ و تولید جعبه دستکش

%0
  • تهران مرکز
جعبه اسباب بازی تماس بگیرید

جعبه اسباب بازی

%0
  • تهران مرکز
1
تولیدکننده جعبه شیرینی تماس بگیرید

تولیدکننده جعبه شیرینی

%0
  • تهران مرکز
1
تولید جعبه فیلتر هوا و روغن تماس بگیرید

تولید جعبه فیلتر هوا و روغن

%0
  • تهران مرکز
1
تولید جعبه لامپ تماس بگیرید

تولید جعبه لامپ

%0
  • تهران مرکز

کارخانه تولید درب و دستگیره دهانه 45 با کیفیت بالا

در کرج, باغستان | بسته بندی

درب و دستگیره بطری، قسمت‌هایی از بطری هستند که به شکل‌دهی و استفاده آسان‌تر از محتوای داخل بطری کمک می‌کنند. این دو قسمت مهم دربطری‌های دهانه‌ی بزرگتر معمولاً به کار می‌روند. برای مثال یکی از موارد استفاده از این درب و دستگیره ها در بطری های دهانه 45 است. درب بطری قسمتی است که بر روی دهانه بطری قرار می‌گیرد و بطری را محکم می‌بندد تا محتوای داخل بطری محافظت شود. ویژگی‌های اصلی درب بطری شامل نوع مواد ساخته شده و نحوه‌ی بسته شدن (پیچی، فشاری، دارای سیلیکون و غیره) می‌شود. درب‌های بطری معمولاً باعث جلوگیری از نشت یا ریختن محتوا از داخل بطری میشود. دستگیره بطری قسمتی از بطری است که برای حمل و نگه‌داشتن بطری استفاده می‌شود. این دستگیره می‌تواند به شکل قلابی باشد و بر روی بطری متصل شود یا به صورت دسته‌های متحرک یا جاداری در بطری جا داده شود. دستگیره بطری به کاربر امکان می‌دهد بطری را به راحتی برداشته و حمل کند. درب و دستگیره بطری معمولاً به طور جداگانه با بطری تولید می‌شوند و به شکل‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا به نیازها و استفاده‌های مختلف کاربران پاسخ دهند. درب و دستگیره برای بطری با دهانه‌ی 45 میلی‌متری معمولاً به شکل‌ها و ویژگی‌های خاصی طراحی می‌شوند تا به درستی بر روی بطری قرار گیرند و بتوانند بطری را بسته نگه دارند و برای حمل ونقل نیز راحت تر باشند. دهانه بطری با قطر 45 میلی‌متر باید با درب و دستگیره متناسب باشد تا به درستی روی بطری قرار بگیرد. درب می‌تواند از مواد مختلفی ساخته شود نوع درب و مواد ساخت درب بسته به نوع مایع یا محتوای بطری و نیازهای حفظ بهداشتی تعیین می‌شود.
کارخانه تولید کننده انواع ظروف پلی اتیلن و ظروف بادی
تولید ظروف پلاستیک بادی و تزریق
تولید کننده درب و دستگیره بطری پت
دستگیره بطری پت
فروش دستگیره بطری پت با رنگبندی
تولید کننده درب بطری
لیست شرکت های تولید کننده درب بطری
تولید درب پلاستیکی
درپوش پلاستیکی بطری
درب و دستگیره دهانه 45
درب و دستگیره
درب و دستگیره بطری پت
درب و دستگیره 45
برای خرید درب و دستگیره دهانه 45 در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ، مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .


فروش دستگیره بطری پت با رنگبندی، تولید کننده درب بطری، لیست شرکت های تولید کننده درب بطری، تولید درب پلاستیکی، درپوش پلاستیکی بطری، درب و دستگیره دهانه 45، درب و دستگیره، درب و دستگیره بطری پت، درب و دستگیره



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا