این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

3
نمای مینرال  رنگهای ساختمانی تماس بگیرید

نمای مینرال رنگهای ساختمانی

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

آگهی های مرتبط

چسب کاشی و سرامیک - تولید کننده چسب کاشی و سرامیک در ایران تماس بگیرید
خط تولید ماشین آلات بتن های سبک ، هبلکس ،  HEBLEX، تماس بگیرید
نانو نما آبگریز و آببند تماس بگیرید

نانو نما آبگریز و آببند

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش اخرا 1 تومان

فروش اخرا

%0
  • تهران تهران شمال
آبگریز و آببند هونگارین سیلیکون تماس بگیرید

آبگریز و آببند هونگارین سیلیکون

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش عمده چسب سیلیکونی همه کاره با کیفیت عالی تماس بگیرید
     جامبوبگ حمل کود و محصولات کشاوزی پوشینه بافت  تماس بگیرید

حمل و نقل در همین محل

جدیدترین آگهی حمل و نقل

حمل نخاله در شرق تهران

در تهران شرق, اوقاف شمیران نو | آگهی های خدمات حمل و نقل

مجموعه حمل نخاله وطن علاوه بر فعالیت در کل تهران در شرق تهران هم فعالیت می‌کند. این مجموعه نخاله‌های ساختمانی شما را بارگیری و با نیسان کمپرسی حمل می‌کند. فعالیت شبانه روزی، پوشش سراسری کل تهران، به کارگیری نیروی انسانی با تجربه، بارگیری سریع و حمل نخاله‌های ساختمانی با نیسان کمپرسی از ویژگی‌های این مجموعه است. برای بارگیری و حمل نخاله‌های ساختمانی در محل باید از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا در هر زمان از شبانه روز که مد نظر شما است، این مجموعه نخاله‌های ساختمانی شما را بارگیری کند.
مجموعه حمل نخاله وطن در کنار حمل نخاله‌های ساختمانی در تمام نقاط تهران از جمله شرق تهران، در حوزه فروش مصالح ساختمانی و ضایعات و فعالیت می‌کند. این مجموعه انواع و اقسام مصالح ساختمانی را برای فروش در اختیار شما می‌گذارد و در مقابل مصالح ساختمانی با کیفیت قیمت مناسبی هم به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید مصالح ساختمانی مورد نظر خود را سفارش دهید، این مجموعه با نیسان کمپرسی آن‌ها را برای شما در محل مورد نظر می‌فرستد.
نخاله‌‌های ساختمانی به دلیل حجم زیادی که دارند، بهتر است هرچه سریع‌تر آن‌ها را از محل خارج کنید. هرچه این نخاله‌ها بیشتر بماند و مقدار آن بیشتر شود، بارگیری و حمل آن سخت‌تر خواهد شد. مجموعه حمل نخاله وطن از نیروهای انسانی با تجربه‌ای برخوردار است که به سرعت نخاله‌های ساختمانی را بارگیری می‌کند. برای آگاهی از فعالیت‌های این مجموعه و اطلاع از تعرفه حمل نخاله، فروش مصالح ساختمانی و ضایعات باید به آن‌ها ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط با مجموعه حمل نخاله وطن با شماره 09307252506 تماس بگیرید.


حمل نخاله شرق تهران، حمل نخاله ساختمانی، مصالح ساختمانی، حمل نخاله وطن

تهران / تهران شرق / اوقاف شمیران نو     حمل و نقل در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا