این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

پخش ماگ سرامیکی 0 تومان

پخش ماگ سرامیکی

%0
  • تهران تهران مرکز
هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر تماس بگیرید

هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر

%0
  • تهران تهران مرکز

چاپ و تبلیغات در همین محل

چاپ ساک دستی تبلیغاتی ساک دستی پارچه ای تماس بگیرید
دانلود کارت ویزیت ، سربرگ ،ست اداری ،سورس لایه باز تماس بگیرید
چاپ روی فلز ، پلاک و تابلو 88301683-021 تماس بگیرید

چاپ روی فلز ، پلاک و تابلو 88301683-021

%0
  • تهران مرکز
چاپ فوری پرچم 88301683-021 تماس بگیرید

چاپ فوری پرچم 88301683-021

%0
  • تهران مرکز
بج سینه فوری 88301683-021 تماس بگیرید

بج سینه فوری 88301683-021

%0
  • تهران مرکز
پیج اینستاگرام مائده غلامرضایی 0 تومان

پیج اینستاگرام مائده غلامرضایی

%0
  • تهران مرکز
فروش ویژه سه پایه بوم فلزی تماس بگیرید

فروش ویژه سه پایه بوم فلزی

%0
  • تهران مرکز
استند خیریه ها تماس بگیرید

استند خیریه ها

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز
خدمات چاپ بنر و... آفاق مهتاب تماس بگیرید
1
چاپ رادیکال 1,000 تومان

چاپ رادیکال

%0
  • اصفهان
پرینت و صحافی بهزاد تماس بگیرید

پرینت و صحافی بهزاد

%0
  • تهران مرکز
مجموعه چاپ شاهان تماس بگیرید

مجموعه چاپ شاهان

%0
  • مشهد

پخش ماگ یخی

در تهران مرکز, اسکندری | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

فروشگاه کتیبه ؛ لیوان شیشه ای تبلیغاتی
لیوان شیشه ای تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و موثر است. اکثر شرکت ها و کسب و کارها لیوان تبلیغاتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود جهت بازاریابی و تبلیغات برمی گزینند، لیوان های تبلیغاتی از جهت پرکاربرد بودن و در معرض دید بودن آنها به هنگام استفاده روزانه میتوانند ابزار مناسبی برای چاپ تبلیغات و چاپ نام و لوگو بر روی آنها باشند. از این رو به نوعی به یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک تشبیه میشود و حتی میتواند از یک بلیبورد هم در امر تبلیغات موثرتر واقع شود.چاپ روی لیوان یخی یا شیشه ای و یا دیگر انواع لیوان تبلیغاتی ، و ارائه هر یک به مشتریان و مخاطبان کسب و کار خود، میتواند حس اعتماد و اعتبار عمیقی را نسبت به کسب و کار و برند شما به مشتری القا کند. بنابراین میتوان گفت که یکی از بهترین استراتژی های تبلیغات و بازار یابی، استفاده از انواع هدایای تبلیغاتی است.
چاپ روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی
یکی از راه ها و روش های تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند و موثر، استفاده از انواع هدیه های تبلیغاتی است. لیوان های تبلیغاتی و انواع آن میتوانند جزو بهترین نوع های هدیه های تبلیغاتی باشند. این نوع هدیه تبلیغاتی به دلیل کاربردی بودنش میتواند از بهترین استراتژی های بازاریابی باشد. یکی از انواع این لیوان های تبلیغاتی، ماگ یخی یا ماگ شیشه ای است. این نوع لیوان ها با استفاده از چاپ لیزر روی لیوان عمل حک لوگو روی آن انجام میشود، جزو جذاب ترین نوع ماگ های تبلیغاتی هستند.
سفارش ماگ یخی تبلیغاتی
برای سفارش این نوع هدیه تبلیغاتی باید با یک شرکت تبلیغاتی که خود مستقیما تولید کننده و یا وارد کننده انواع هدیه های تبلیغاتی است همکاری نمایید. سپس باید یک چاپخانه مطمئن و با سابقه را نیز در کنار مجموعه تبلیغاتی برای همکاری برگزینید.ما با داشتن بیش از بیست سال سابقه و دارا بودن یک چاپخانه مستقل و بروز، توانسته‌ایم جزو بهترین شرکت های تبلیغاتی در تهران باشیم. بنابراین میتوان گفت که همکاری با این مجموعه میتواند استراتژی های تبلیغاتی شما را دگرگون و متحول کند.
چرا ماگ یخی ؟
شاید از خود بپرسی که چرا ماگ یخی میتواند هدیه تبلیغاتی خوبی برای استفاده به عنوان یک روش تبلیغاتی و بازاریابی باشد. باید بگویم که ماگ های یخی نسبت به سایر لیوان ها بسیار جذاب بوده و نوشیدن مایعات و نوشیدنی ها بخصوص نوشیدنی های گرم در ماگ های شیشه ای لذت بیشتری به مخاطب میدهد. بنابراین هر فردی با دریافت یک لیوان تبلیغاتی میتواند احساس رضایت زیادی داشته باید و همین حس رضایت موجب ایجاد حس اعتماد نسبت به آن برند و کسب و کار خواهد شد.لیوان های یخی میتوانند مسیر تبلیغاتی یک کسب و کار را متحول سازند و نام یک برند را بصورت دائمی بر سر زبانها بیاندازند. تلفن ؛۰۹۳۸۵۰۰۵۸۲۱
۰۹۲۱۲۱۳۰۰۸۲
@katibehgiftco


پخش ماگ یخی، چاپ ماگ یخی، لیوان مات یخی، لیوان تبلیغاتی ، هدایای نمایشگاهی ، ماگ شیشه ای یخی، لیوان شیشه ای تبلیغاتی ، ماگ مات

تهران / تهران مرکز / اسکندری     چاپ و تبلیغات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا