جامبوبگ حمل کود و محصولات کشاوزی پوشینه بافت

در استان مرکزی، اراک, | کارخانه


این کیسه ها از دهه 1940 مورد استفاده قرار گرفته اند هر چند که نمونه های امروزی آن تغییر یافته است. بنابراین اگر قصد حمل و نقل فله ای را داشته باشید جامبوبگ و بیگ بگ می تواند بهترین انتخاب باشد. کاربردهای مهم این کیسه ها در حمل و نقل عبارتند از:
1- محصولات پودری
2- محصولات غذایی
این کیسه ها در هند برای بسته بندی محصولات غذایی بسیار محبوب هستند. مواد غذایی خشک شده، پودر و دانه ها را در جامبوبگ ها بسته بندی و حمل می شود.
3- حمل مواد شیمیایی
بیگ ها می توانند برای حمل مواد شیمیایی پودری و دانه ای به صورت فله استفاده شوند و با کمترین آلودگی هوا تخلیه شوند و از آنجایی که می تواند از مواد با دوام و خاص این کیسه ها را تولید کرد می توانند کاملا ایمن باشند.
4- حمل محصولات کشاورزی
محصولات کشاورزی از قبیل کود، خوراک حیوانات و ... را می تواند به راحتی با بیگ بگ ها بسته بندی و حمل کرد. یکی از مزایای بیگ ها فضای کمتری می باشد که برای انبار کردن اشغال می کند.
5- حمل مصالح ساختمانی
حمل موارد ساختمانی از قبیل سیمان، شن، ماسه، خاک و سایر محصولات مرتبط با آن، کار دشواری می باشد. استفاده از جامبوبگ و بیگ بگ ها می تواند مشکلات را کاهش دهد و چالش های مرتبط با بسته بندی و حمل و نقل این مواد را از بین ببرد.
6- حمل مواد معدنی و فلزات پودری
7- حمل محصولات پلاستیکی
8- حمل چوب و کاغذ
محصولات چوبی خرد شده، گلوله های چوبی و سایر محصولات چوبی را می توانید به راحتی در این کسیه ها بسته بندی و حمل کنید.


جامبوبگ پوشینه بافت آراک، ، جامبوبگ و بیگ بگ قیر پوشینه بافت آراک ، جامبوبگ قیر پوشینه بافت ، جامبوبگ پترو شیمی پوشینه بافت ، جامبوبگ مواد معدنی پوشینه بافت ، جامبوبگ مواد شیمیایی پو

  • زند
  • همه آگهی های زند
  • قیمت: تماس بگیرید
  • 1403/01/21

ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی جامبوبگ حمل کود و محصولات کشاوزی پوشینه بافت

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

جدیدترین آگهی کارخانه

فروش فوری دستگاه تزریق دایکاست زاماکی تماس بگیرید
فیلتر سیلو تماس بگیرید

فیلتر سیلو

%0
  • تهران غرب
فیلتر سیلو سیمان تماس بگیرید

فیلتر سیلو سیمان

%0
  • تهران غرب
نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم تماس بگیرید

نخ سبدبافی ،لوله،روکش سیم

%0
  • تهران جنوب
طلا فام تولید کننده رنگهای ساختمانی نانو تماس بگیرید
نمای مینرال تماس بگیرید

نمای مینرال

%0
  • تبریز
رفتن به بالا