این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش تزریقات توسط خسرو جمشیدیان تماس بگیرید

آموزش تزریقات توسط خسرو جمشیدیان

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

1
ماساژ در منزل تماس بگیرید

ماساژ در منزل

%0
  • تهران مرکز
1
خدمات ماساژ تخصصی تماس بگیرید

خدمات ماساژ تخصصی

%0
  • تهران شمال
4
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
2
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
1
اسکن پا در باغ فیض تهران -کلینیک سلامت پا کهن تماس بگیرید
1
بهترین مرکز ساخت کفی طبی غرب تهران؛کلینیک کهن تماس بگیرید
آموزش تزریقات توسط خسرو جمشیدیان تماس بگیرید

اسکالپ میکرو اسکالپ اسکالپ سر اسکالپ در کرج

در کرج, باغستان | آگهی های خدمات پزشکی

اولین مرکز تخصص میکرو اسکالپ سر در کرج زیر نظر متخصص اسکالپ تکنسین کاشت مو و کاشت ابرو علیرضا بهشتی پور جهت انجام مشاوره رایگان با شماره 09011777599 تماس حاصل فرمایید .
کلینیک تخصصی البرز اسکالپ در عظیمه کرج ، در طول تاریخ همیشه افراد به دنبال زیبایی پوست و موی خود بودند و راهای زیادی برای داشتن موهای طبیعی را امتحان کرده . یکی از راه های پرپشت تر نشان دادن موها میکرو اسکالپ سر می باشد . میکرو اسکالپ کاشت مو نیست بلکه کاشت رنگدانه بصورت فولیکول می باشد . در این روش که که از لحظه اتمام اولین جلسه کاملا قابل مشاهده میباشد می توان کمپشتی و کچلی بصورت سکه ای را کاملا محو کرده و اعتماد به نفستون کاملا بازگردونده میشه.در توضیح راحت تر میکرو اسکالپ همون تاپیک هست که بصورت دایم بر روی سر کاشته میشود.همچنین با این روش جای زخم شکستگی و سوختگی که در سر یا ابرو وجود دارد میتوان ازبین برد .

اسکالپ سر چیست ؟
میکروپیگمنتیشن پوست سر یا همان اسکالپ سر در واقع یک روش خالکوبی به حساب می‌آید که در آن رنگدانه طبیعی به وسیله یک سوزن به لایه اپیدرمی پوست تزریق می‌شود. با انجام این کار تراکم موها در پوست سر بیشتر به نظر خواهد رسید. به این ترتیب پوست سری که قبلا دچار ریزش مو شده است، خالی به چشم نمی‌آید و خط رویش مو در آن دیده می‌شود. به ویژه اگر از آلوپسی یا ریزش مو رنج می‌برید، می‌توانید از روش اسکالپ سر استفاده کنید .
اسکالپ سر چیست ؟
روشی نوین و ماندگار برای پرپشت نشان دادن موهای سر. در این روش به زبان ساده از تتو استفاده می‌شود تا نقاطی از سر که خالی شده‌اند، مودار به نظر برسند. هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از تکنیک اسکالپ سر استفاده کنند. اسکالپ سر آسیبی به موها نرسانده و باعث ریزش مو نمی‌شود. اما دقت کنید که به رشد موها نیز کمکی نمی‌کند.
وهمچنین به افراد زیر پیشنهاد میشود
•آلوپسی آره آتا
•نازک شدن موها
•طاسی با الگوی مردانه و زنانه


اسکالپ ، میکرو اسکالپ، اسکالپدر کرج، اسکالپ سر



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا