این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

تعمیر تجهیزات فیزیوتراپی تماس بگیرید

تعمیر تجهیزات فیزیوتراپی

%0
  • تهران مرکز
1
پر فروش‌ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO) 65,000 تومان
1
اسپری کرایوتراپی(درمان خانگی خال و زگیل تناسلی) 1,550,000 تومان
1
فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون تماس بگیرید

فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون

%0
  • تهران مرکز
سکوبندی و کابینت آزمایشگاه به آزماسکوسامان تماس بگیرید
میزهای ضد لرزش (میز ترازو ) تماس بگیرید

میزهای ضد لرزش (میز ترازو )

%0
  • تهران حومه
تجهیزات آزمایشگاهی  شرکت به آزماسکوسامان تماس بگیرید
 فروش نخ جراحی اتیکن و سرجی سل اتیکن تماس بگیرید

معرفی بهترین تجهیزات اندو دندانپزشکی

در تهران مرکز, جمهوری | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

درمان ریشه‌ی دندان یکی از پیچیده‌ترین کارهایی است که یک دندانپزشک با آن رو به رو است. به همین دلیل برای درمان آن دندانپزشک ناچار است از وسایل مختلفی برای تشخیص مشکل و رفع آن استفاده کند. در ادامه قصد داریم تا به لیست کاملی از تهجیزات اندو اشاره کنیم.
ماده MTA
یکی از مهمترین مواد که برای درمان کامال ریشه به کار می‌رود، همین ماده‌ی ام تی ای است. این ماده که در دو نوع سفید و خاکستری وجود دارد، تطابق خوبی با بافت دندان دارد. همچنین ماده‌ی MTA بعد از سفت شدن استحاکم خوبی خواهد داشت و غیر قابل جذب است.
دستگاه اپکس فایندر یا اپکس لوکیتور
این دستگاه با دقت بالایی می‌تواند طول کانال ریشه را تعیین کند. البته در کنار این دستگاه معمولا توصیه می‌شود از رادیوگرافی نیز استفاده شود تا نتایجی دقیق بدست بیاید. یکی از مزیت‌های خرید اپکس لوکیتورهای نسل سه این است که با وجود بزاق و رطوبت در دهان، دقت خود را حفظ می‌کند.
موتور اندو روتاری
یکی از مهمترین ابزارها برای درمان ریشه ی دندان موتور اندو است. ما به عنوان یک شرکت حرفه ای در زمینه ی فروش انواع تجهیزات اندو سعی کرده ایم، بهترین نوع موتور اندو روتاری به فروش برسانیم. سرعت عملکرد دستگاه، تعداد حافظه، میزان زاویه ی قابل تنظیم از مهمترین مواردی است که ما برای انتخاب محصولات خود در نظر میگیریم. علاوه بر مواردی که اشاره کردیم باید بگوییم که شما این دستگاه را می توانید با قیمتی مناسب، به صورت نقد و اقساطی از آوادنتال تهیه کنید.


بهترین تجهیزات اندو دندانپزشکی

تهران / تهران مرکز / جمهوری     تجهیزات پزشکی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا