این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید

ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک

%0
  • تهران شمال
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
مواد اولیه فیلترهوای خودرو تماس بگیرید

مواد اولیه فیلترهوای خودرو

%0
  • تبریز
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی تسهیلات بانکی تماس بگیرید
بالانس انواع فن تماس بگیرید

بالانس انواع فن

%0
  • قزوین
خریدار پودر گوشت پودر ماهی 0 تومان

فروش ویژه قارچ کومبوجا

در استان تهران تهران مرکز, | سایر خدمات

فروش ویژه قارچ کومبوجا
آیا میخواهید به سلامت خود و دوستانتان کمک کنید؟ چای فوق العاده کومبوچا در آشپزخانه های سراسر دنیا با هزینه ناچیز ی این کار را میکند . درست مانند یک کارخانه کوچک. چای ،و شکر را به نوشیدنی سالم و گوارایی تبدیل میکند که انواع اسید های آلی ، آنزیمها و موادمعدنی ضامن سلامت بدن را داراست.
هواداران آن میگویند :
• خون را تصفیه میکند
• کبد ، کیسه صفرا و جهز هضمه را تقویت میکند
• در برابر بعضی سرطان ها بازدارنده است
• در مورد اگزما و سایر ناراحتی های پوستی معجزه میکند
• ناراحتی های ناشی از سندروم خستگی مزمن را کاهش میدهد
• سموم بدن را دفع و سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند
• و هزاران فایده دیگر که ذکر آنها در ینجا امکان پذیر نیست
علاوه بر اینها قارچ هر هفته یک بچه میگذارد بنابر این همیشه یک قارچ اضافی دارید که به دوستی بدهید . این کار باعث خواهد شد که سلامت هزاران نفر تضمین شود .
لازم به یاد آوری است برخلاف تصور برخی از مصرف کنندگانت گرامی خود قارچ خوراکی نبوده و جهت تبدیل نوشیدنی به دارو ی شفا بخش از آن استفاده میشود. بلکه نوشیدنی تهیه شده از آن خوراکی بوده و خواص معجزه اسا را در پی دارد . همچنین باید توجه داشت هر قارچ حدود 8 بار قابلیت تکثیر دارد و در هر بار یک قارچ مشابه خود را تهیه میکند که هر کدام از آنها نیز به همین تعداد قابلیت تکثیر دارند یعنی شما با خرید یک قارچ برای همیشه قارچ را خواهید داشت و میتوانید آنرا تکثیر نمایید.
ما قارچهای سالم و جوان را به همراه دستور العمل تهیه نوشیدنی و روش تکثیر قارچ و همچنین روش نگهداری قارچ برای طولانی مدت را برای شما با قیمت ناچیز و باور نکردنی تنها 25000 تومان آماده کرده ایم و شما میتوانید تنها با تماس با شماره تلفن 09196337660 بلافاصله قارچ را در تهران بوسیله پیک دریافت نمایید و یا حضورا جهت تهیه قارچ مراجعه نموده و پس از رویت قارچ در صورت صلاحدید خودتان قارچ را خریداری نمایید.
لازم به ذکر است در صورت ارسال با پیک هزینه پیک به عهده خریدار میباشد.
همچنین ما اطلاعات کامل مربوط به تاریخچه ، روش تکثیر همراه با آموزش کامل و کتاب الکترونیکی کومبوچا را بر روی یک لوح فشرده به قیمت ناچیز تنها 5000 تومان تهیه نموده ایم که در صثورت تمایل شما خریداران محترم در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

جهت تهیه قارچ کومبوجا درتهران به قیمت ناچیز تنها 25000 تومان و همچنین لوح فشرده آموزشی به قیمت تنها 5000 تومان با شماره 09196337660 تماس حاصل نمایید.

کلمات کلیدی:
کومبوچا . کومبوجا – کامبوجا – کامبوجیا – کومبوجیا – کومبوچیا – قارچ معجزه گر – قارچ معجزه آسا – نوشیدنی معجزه آسا- داروی معجزه گر


کومبوچا ، کومبوجا ، کامبوجا ، کامبوجیا ، کومبوجیا ، کومبوچیا ، قارچ معجزه گر ، قارچ معجزه آسا ، نوشیدنی معجزه آسا ، داروی معجزه گر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا