این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دامداری در همین محل

جدیدترین آگهی دامداری

سگ روتوایلر اصیل تماس بگیرید

سگ روتوایلر اصیل

%0
  • کرج
1
جک بلند کننده گاو تماس بگیرید

جک بلند کننده گاو

%0
  • محلات
اوشامو آلمانی وارداتی هفت دنگ تماس بگیرید

اوشامو آلمانی وارداتی هفت دنگ

%0
  • اسلامشهر
خروس لاری شامو.اوشامو شش دنگ 2,000,000 تومان

خروس لاری شامو.اوشامو شش دنگ

%0
  • تهران شمال
نهاده دام طیور تماس بگیرید

نهاده دام طیور

%0
  • قزوین
رول بستر مرغداری تماس بگیرید

رول بستر مرغداری

%0
  • قزوین
ملاس چغندر تماس بگیرید

ملاس چغندر

%0
  • قزوین

ماهی موتو و ماهی سارین-خوراک دام و طیور

در تهران مرکز, اسکندری | دامداری


ماهی متو یا ماهی متوتا ماهی ریزی است که در نزدیکی ساحل و در قسمت های کم عمق دریا زندگی می کند، این ماهی به دلیل ارزش غذایی بالا، طرفداران زیادی دارد. با آغاز فصل بهار صید ماهی متو در هرمزگان آغاز می شود که شهرستان های پارسیان، بندرلنگه، قشم و جاسک عمده مناطق صید این ریز ماهی هستند.
ریزماهی متو به روش صید متفاوت پرساین دو قایقی از دریا گرفته می شود که در این روش سنتی دو قایق در کنار یکدیگر به صیادی می پردازند.

پس از صید برای تولید پودر ماهی متو، این ماهی به دو روش ارگانیک خشک کردن ماهی به روش زمینی و خشک کردن ماهی به روش هوایی خشک می شود. که با متوسط ۸ الی ۱۰ ساعت آفتاب در روز و دمای حداکثر ۳۸ درجه سانتی گراد ، ۸ تا ۱۰ روز وقت لازم دارد.

پودر ماهی متو محصول جامد فرآوری شده ای ست که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی متو بدست می آید. و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد پودر ماهی متو:

کاربرد های این محصول بیشتر در کارخانه تولید خوراک دام ، کارخانه تولید خوراک طیور ، کارخانه تولید خوراک آبزیان ، کارخانه تولید خوراک میگو، تهیه کودهای درختی می باشد.

پودر ماهی متو برای خوراک طیور: در حال حاضر این محصول در صنعت مرغداری که دومین صنعت کشور می باشد، مصرف فراوانی داشته و حدود ۱۲-۶ درصد از ماده تشکیل دهنده دانه مرغ را در بر می گیرد.
پودر ماهی متو برای خوراک دام
پودر ماهی متو برای خوراک گاو
پودر ماهی متو برای غذای ماهی: طبق آمارها در سالهای اخیر با توسعه پرورش آبزیان، پودر و روغن ماهی به عنوان افزودنی های غذای آبزیان مورد استفاده قرار میگیرند.
پودر ماهی متو برای غذای میگو
پودر ماهی متو برای کود درخت


خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان، خوراک جوجه، ماهی موتو، ماهی ساردین

تهران / تهران مرکز / اسکندری     دامداری در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا