این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برق صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی برق صنعتی

یو پی اس 800 ولت آمپر 5,700,000 تومان

یو پی اس 800 ولت آمپر

%5
  • اصفهان
انواع یو پی اس و باتری و استابلایزر تماس بگیرید
تعمیر یو پی اس تماس بگیرید

تعمیر یو پی اس

%0
  • اصفهان
پی ال سی 1200 زیمنس ، پی ال سی سری 1200 0 تومان

پی ال سی 1200 زیمنس ، پی ال سی سری 1200

%0
  • تهران مرکز
پنل کامفورت زیمنس ، تاچ پنل زیمنس ، کنترل پنل زیمنس تماس بگیرید
پنل زیمنس ، پی ال سی زیمنس ، اتوماسیون صنعتی زیمنس تماس بگیرید
کارت ورودی دیجیتال زیمنس ، کارت خروجی زیمنس تماس بگیرید
1
تیک تولید کننده سینی کابل گالوانیزه تماس بگیرید

بررسی جزئیات ترموگراف دما و رطوبت BE1365

در مشهد, سناباد | آگهی های خدمات برق صنعتی

ترموگراف دما و رطوبت برند معروف و پرطرفدار بستون BESTONE، ساخته شده در کشور هنگ کنگ توانایی اندازه گیری دما و رطوبت محیط با دقت بسیار بالا را دارد. رنج اندازه گیری دمای محیط این کالا بین -30 تا 80 درجه سانتی گراد است. این دیتالاگر، قادر است رطوبت را از 0 تا 100 درصد اندازه گیری کند. دیتالاگر رطوبت ترموگراف بستون دارای صفحه نمایشی واضح و خوانا است. کاربر میتواند به ثبت و ذخیره اطلاعات تا 32256 داده بر روی حافظه ی داخلی است.
از برند بنتک Bentech با مدل GM1365 و یا برند WINTACT مدل WT-1365 میتوانید این دیتالاگر را از بازار تهیه کنید. شرکت تجهیزات اندازه گیری مشهد ابزار نماینده ی فروش محصولات برند BENTECH و BESTONE , WINTACT در کشور ایران است. لازم به ذکر است که بگوییم هر سه دستگاه ها از لحاظ کارایی و شکل ظاهری کاملا یکسان میباشند و تنها تفاوت آن در برند این محصولات است.
این وسیله، یک دماسنج و رطوبت سنج پرتابل با پراب سرخود است، که میتواند دما و رطوبت و ذخیره مقادیر مینیمم و ماکسیمم را همزمان اندازه گیری کند. این دستگاه کوچک دارای دقتی بسیار بالا است. همچنین به دلیل قابلیت ثبت دما و رطوبت، محیط کاربری گسترده ای دارد.
از این تجهیز میتوان در انبارهای مواد غذایی همانند انبار گوشت، مواد لبنی، مواد غله، مراکز پرورش گل و گیاه، خشکبار و ... و همچنین مراکز پرورش گل و گیاه انبارها و سوله های نگهداری گل، میوه و سبزیجات استفاده نمود.


فروشگاه اینترنتی مشهد ابزار بزرگترین وارد کننده تجهیزات اندازه گیری از برند های روز دنیا و تامین کننده محصولات کمپانی های دیگر کشور ها در ایران میباشد. در این راستا تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق مشهد ابزار به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از کمپانی ها در ایران فعالیت دارد.
شما مشتریان گرامی میتوانید تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان فنی و متخصص مشهد ابزار از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
تلفن: 37133940-051
همراه: 09153175662


ترموگراف دما و رطوبت BE1365 ، بهترین ترموگراف ، ترموگراف بستون



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا