این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چاپ و تبلیغات در همین محل

پرینت و صحافی بهزاد تماس بگیرید

پرینت و صحافی بهزاد

%0
  • تهران مرکز
پخش ماگ سرامیکی 0 تومان

پخش ماگ سرامیکی

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

سالنامه۱۴۰۳

در تهران مرکز, انقلاب | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

کتیبه تولید چاپ و پخش سالنامه و تقویم رومیزی 1403
گاه‌شماری شیوه تعیین و نگهداری و تنظیم حساب زمان و تاریخ است که محور آن سال می‌باشد. در جهان شیوه‌های گوناگونی از گاه‌شماری رواج دارد.
گاهنامه یا سالنما (سالنامه) یا تقویم بیشتر به محاسبه و نمایش یک‌دوره یا یک سال گفته می‌شود.
با بهره گیری هم‌زمان از نیروهای متخصص و دستگاه‌های پیشرفته اقدام به طراحی و تولید انواع سالنامه کرده است. این سالنامه‌ها در چند مدل مختلف همگام با نیازهای مخاطبان خاص خود طراحی و آماده‌سازی شده‌اند.
هدایای تبلیغاتی شروع به فعالیت نمود.
این مجموعه با گرد هم آوردن گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات سعی دارد تا از طریق ارائه خدمات یک پارچه تبلیغاتی به شکل تخصصی پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان خود باشد.
خداوند متعال را سپاس می‌گوئیم که ما را توانی بخشید تا بار دیگر با گردآوری محصولات جدید، متنوع و با کیفیت در کنار شما همکاران، تولید کنندگان، شرکت‌ها و موسسات خصوصی و ... باشیم تا با هم، گامی در جهت برآورده کردن نیازهایتان در دستیابی به آرمان‌ها و اهداف تبلیغاتی خود بردارید.
با درنظر گرفتن انواع سلیقه‌ها اقدام به طراحی و چاپ سالنامه کرده است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کارگیری تجهیزات چاپ و صحافی مدرن باعث شده است تا مرغوب‌ترین محصولاتی باشد که می‌توانید در اختیار داشته باشید. کانال محصولات در ایتا @katibehgiftco1
09385005821 & 09212130082


سالنامه۱۴۰۳، سررسید۱۴۰۳، تقویم۱۴۰۳، ست سالنامه۱۴۰۳، سالنامه نفیس۱۴۰۳، تقویم پلکسی۱۴۰۳، چاپ سررسید۱۴۰۳، پخش سررسید۱۴۰۳، سالنامه حافظ، سررسید سلفونی۱۴۰۳، تقویم رومیزی۱۴۰۳، تقویم ارزان۱۴۰۳، پخش تقویم رومیزی۱۴۰۳،

تهران / تهران مرکز / انقلاب     چاپ و تبلیغات در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا