این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات صنعتی در همین محل

طراحی و تحلیل تنش و ساخت قطعات صنعتی

در تهران مرکز, انقلاب | خدمات صنعتی

آیا دنبال دستگاه‌های صنعتی با کیفیت و قابل اعتماد هستید؟ شرکت طوفان نیتا، حلقه اتصال شما به صنعت
شرکت مهندسی طوفان نیتا با دانش فنی، تجربه عملی و نرم‌افزارهای پیشرفته، خدمات با کارآمد و با کفایت در زمینه طراحی، تحلیل تنش، CFD و ساخت دستگاه‌های صنعتی را ارائه می‌دهد. شرکت طوفان نیتا با انجام چندین پروژه موفق در زمینه تحلیل تنش برای قالب‌های پرس ، ریفرمر ، کمپرسور و قالب ریخته‌گری ، سود چشمگیر را برای مشتریان خود افزایش داده است. شرکت طوفان نیتا همچنین با تجربه بومی‌سازی و اختراع، دستگاه‌های صنعتی منحصر به فرد و خلاقانه را ارائه داده است. یکی دیگر از نمونه کارهای شرکت طوفان نیتا طراحی و تحلیل و به بهره‌برداری رساندن قطعات تحت بارگذاری‌های سنگین برشی، پیچشی، خمشی، کششی یا فشاری است که با استفاده از نرم‌افزار تحلیل می‌کند و می‌سازد.
شرکت طوفان نیتا هم اکنون تخفیفات ویژه‌ای را برای پروژه‌های بالای ۵۰ میلیون تومان با ۱۰ درصد و پروژه‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.
برای سفارش پروژه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۵۶۲۸۲۰۷ تماس حاصل فرمایید. برای دیدن نمونه‌کارها و خدمات دیگر شرکت به وبسایت ما مراجعه کنید.


طراحی تحلیل ساخت صنعتی

تهران / تهران مرکز / انقلاب     خدمات صنعتی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا