این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی ماشین آلات

خط تولید زغال باربیکیو 09147557802

در استان اردبیل اردبیل, | ماشین آلات


دستگاه پرس توپ زغالی باربیکیو نوعی تجهیزات مکانیکی است که مواد پودری را به اشکال مختلف بریکت جامد فشرده می کند. معمولاً از دستگاه بریکت زغال سنگ یا توپ زغال سنگ عمدتاً برای فشار دادن زغال سنگ و پودر زغال سنگ به بریکت های توپی استفاده می شود.

علاوه بر این، مواد پودری با رطوبت کم مانند ریز سنگ آهن، گرد و غبار فلز، کربن سیاه، گرد و غبار چدن، مقیاس آسیاب، سنگ معدن منگنز، پودر فلوریت، پودر گچ، پودر فروسیلیس، آلیاژ نیکل، خاکستر کوره بلند، گرد و غبار مبدل ، پودر ماسه دریا و انواع پودر معدنی را نیز می توان توسط دستگاه پرس زغال BBQ به صورت بریکت با شکل خاصی پرس کرد.
ویژگی های اساسی دستگاه پرس توپ زغالی BBQ
ظرفیت تولید: 1-50 تن در ساعت

مواد مورد نیاز: ظرافت مواد زیر 5 میلی متر و رطوبت بین 7-15٪ است.

مواد غلتک فشار: آلیاژ منگنز بالا (چگالی بالا، پرداخت بالا، سختی 56-58 درجه).

زمینه های کاربرد: عمدتاً در صنایع زغال سنگ، شیمیایی و سایر صنایع استفاده می شود.

مواد قابل استفاده: پودر زغال سنگ، پودر زغال سنگ آبی، پودر کک، پودر زغال چوب، پودر سنگ آهن، پودر آلومینیوم، پودر آهن و سایر مواد پودری.

فروش دستگاه پرس زغال باربیکیو
زغال سنگ پودری یا زغال چوب برای حمل و نقل و استفاده بسیار ناخوشایند است و باعث آلودگی محیطی می شود. استفاده از زغال چوب یا بریکت های زغال سنگ می تواند آلودگی گرد و غبار را کاهش دهد و ظرفیت حمل و نقل را کاهش دهد و دشواری حمل و نقل را کاهش دهد.

دستگاه پرس بریکت گلوله زغال سنگ bbq به طور گسترده در قالب گیری زغال سنگ و زغال چوب پودر شده، مواد دیگ بخار، مواد نسوز، مواد پزشکی و مواد متالورژی مدنی استفاده می شود.
دستگاه بریکت زغال BBQ یکی از تجهیزات رایج پرس و شکل دهی مواد در بازار در حال حاضر است. بریکت های زغالی یا زغال سنگ می توانند با تغییر با قالب های خاص مانند بیضی، بالش، گرد، تخم مرغ، توپ، ستون و مربع شکل های مختلفی داشته باشند.

ما همچنین می توانیم شکل را برای مشتریان خود سفارشی کنیم. پس از بریکت کردن می توان از بریکت زغال و بریکت زغال برای کباب پز، گرمایش عمرانی، قلیان کشیدن، تولید صنعتی و ... استفاده کرد.


دستگاه تولید ذغال باربیکیو، خط تولید ذغال باربیکیو، دستگاه تولید زغال باربیکیو، خط تولید زغال باربیکیو



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا