این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

سیستم حفاظتی در همین محل

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

تعمیر آیفون تصویری در تهران تماس بگیرید

تعمیر آیفون تصویری در تهران

%0
  • تهران غرب
دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل فول HD 513,000 تومان
دوربین مداربسته تماس بگیرید

دوربین مداربسته

%0
  • تهران غرب
دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل فول HD تماس بگیرید
 جک ویرا (VIRA) تماس بگیرید

جک ویرا (VIRA)

%0
  • اصفهان

فروش گیت امنیتی فروشگاه

در اصفهان, پروین | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

گیت امنیتی فروشگاهی به دستگاهی گفته میشود که در خروجی یک فروشگاه نصب میشود و از خروج غیر مجاز اجناس فروشگاه جلوگیری به عمل می آورد. در یک فروشگاه که دارای این نوع گیت های امنیتی میباشد،. پس از انتخاب کالا توسط مشتری و مراجعه به صندوق برای پرداخت هزینه کالا ، فروشنده توسط دستگاه خاصی به نام جداساز ، تگ ها را از کالا جدا میسازد .چنانچه شخصی بدون اجازه فروشنده کالا را از فروشگاه خارج نماید، تگ ها و لیبل های مذکور نصب شده بر روی کالا ، در خروجی فروشگاه که گیت امنیتی ضد سرقت در آن نصب شده است، پیغامی را برای گیت ها مبنی بر خروج غیر مجاز کالاها ارسال میکند که باعث به صدا در آوردن آلارم دستگاه گیت ضد سرقت فروشگاهی میشود.
تلفن تماس:03132524301و09131153089
آدرس :اصفهان خیابان حکیم شفایی دوم
آدرس سایت: http://www.sayasecurity.com


، گیت ضد سرقت، پخش گیت فروشگاهی ، کنترل تردد، لیبل ضد سرقت، گیت ضد سرقت فروشگاهی rf، گیت ضد سرقت فروشگاهی am، سیستم ضد سرقت فروشگاهی، دزدگیر فروشگاهی، دزدگیر فروشگاهی در اصفهان، گیت فروشگاهی دو آنتن، گیت فروشگاه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا