این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

اجرای سقف های شیروانی(آردواز.سفال.دکرا)تجریش.نیاوران تماس بگیرید

دکوراسیون در همین محل

جدیدترین آگهی دکوراسیون

طراحی و ساخت استودیوهای صدابردای حرفه ای و خانگی تماس بگیرید
ساخت درب آکوستیک ضدصدا چرمی و لمسه کاری درب تماس بگیرید
1
گچبری پیش ساخته در شهریار تماس بگیرید

گچبری پیش ساخته در شهریار

%5
  • تهران غرب
1
گچبری پیش ساخته تماس بگیرید

گچبری پیش ساخته

%10
  • کرج
فروش و پخش پارکت و کفپوش در مشهد تماس بگیرید

چتر و سقف ثابت روفگاردن و حیاط

در تهران غرب, شهر زیبا | آگهی های دکوراسیون داخلی

استفاده از چتر و سایبان روفگاردن در محیط پشت بام می تواند فضای پشت بام را برای استراحت دلپذیر و زیبا جلوه دهد. در زیر این نوع چترها می توان از میز و صندلی یا مبلمان جهت پذیرایی استفاده نمود. مجریان سایبان روفگاردن با داشتن مهارت کافی می توانند دیزاین مناسبی را برای محیط شما ارائه دهند تا از محیط اطراف خود به خوبی لذت ببرید. لازم به ذکر است که این نوع سایبان ها در برابر شرایط جوی متفاوت مقاومت و استحکام لازم را دارند. از این رو نباید نگران بود و با اطمینان کامل می توان از آن ها در پشت بام یا سایر مکان ها استفاده نمود.

همانطور که میدانید در کلان شهرها به علت کمبود فضای باز و دوری از طبیعت، از محیط پشت بام به طور بهینه جهت استراحت و تفریح استفاده می شود. هر چند می توان از تراس و بهارخواب نیز برای استراحت استفاده نمود اما مساحت این مکان ها غالبا از مساحت پشت بام بسیار کمتر خواهد بود. . در این نوع مکان ها استفاده از سایبان روفگاردن و یا چتر آن پیشنهاد خوبی خواهد بود. چتر روفگاردن می تواند به صورت پایه بغل یا پایه وسط تعبیه و برپا شود. نکته مهم این است که پایه ی چتر و سایبان روفگاردن باید استحکام و مقاومت لازم را در برابر شرایط جوی متفاوت داشته باشد تا مشکلی ایجاد نشود. چترهای پایه بغل فضای بیشتری را جهت استفاده در اختیار افراد قرار می دهد.


چتر، سقف ثابت، آلاچیق، سایبان کششی، سایبان ثابت، چتر ثابت، چتر پایه کنار، چتر پایه وسط، خیمه ،

تهران / تهران غرب / شهر زیبا     دکوراسیون در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا