این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

4
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
2
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
1
خدمات ماساژ تخصصی تماس بگیرید

خدمات ماساژ تخصصی

%0
  • تهران شمال
1
اسکن پا در باغ فیض تهران -کلینیک سلامت پا کهن تماس بگیرید
1
بهترین مرکز ساخت کفی طبی غرب تهران؛کلینیک کهن تماس بگیرید

لمینت دندان در تهران

در تهران شمال, آجودانیه | آگهی های خدمات پزشکی

لمینت دندان در تهران یکی از راه حل های زیبایی است که برای اختلالات دندانی استفاده می شود که بر ظاهر تأثیر منفی می گذارد. این فرآیند چسباندن یک لایه چینی به سطح جلویی دندان در افراد دارای مشکلات زیبایی است. روکش‌ ها با ساختار محکم و رنگ‌ های بدون تخریب زیبایی طبیعی به دندان‌ ها می‌ بخشند. علاوه بر این، عمر لمینت چینی بسته به کاربری بین 5 تا 15 سال متغیر است. همانند دندان های طبیعی، در صورت رعایت احتیاط می توان آن را برای سالیان متمادی بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. مسواک زدن نباید برای مراقبت از آن کافی باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره لمینت دندان در تهران و رزرو نوبت با دندانپزشکی دکتر سیمین برنگی تماس بگیرید
شما می توانید برای رزرو نوبت جهت مشاوره و ویزیت توسط دکتر سیمین برنگی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی که امور تخصصی درمان (پر کردن دندان ، عصب کشی ، ترمیم تاج دندان و ...) و زیبایی ( کامپوزیت ، لمینیت ، روکش) انجام می دهد با بیش از 9 سال سابقه در تهران با شماره ما تماس بگیرید.


لمینت دندان در تهران، قیمت لمینت دندان در تهران، ، مراحل لمینت دندان با عکس، عکس لمینت دندان خرگوشی

تهران / تهران شمال / آجودانیه     خدمات پزشكی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا